->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Känner med Foppa, livet är grymt

2009-02-17 @ 21:14:55
OBS! Blogg.se verkar ha problem med mig ikväll... det "laggar"

Lyssna de på presskonferensen med Foppa ... det gör ONT... han är så tagen av att det är slutspelat för i år... någon sa att han gråtit... i så fall hördes det. Beundrar honom.. vilket hjärta för det han håller på med... och vilket Modohjärta. 
Peter vägrar säga att det är kört för all framtid....  men nu blir det mer än tufft att komma tillbaka... kanske bara en kille som Foppa klarar det. Håller tummarna. 

Lyssnade på matchen via radio, samtidigt som jag hade vanliga sportradion på...  där var det glimtar från Tibblehallen... sedan läste vi in ett prov i teknik... D satte sig till slut på bordet och skrattade åt mitt engagemang ...  
det är JOBBIGT att gilla sport *ler*
Tedenby spelade (hockey)... som på den gamla goda tiden i Ö-vik... men nu var det en yngre upplaga och i fel lag... annars var allt som vanligt. Hajade till varje gång Tedenby nämdes...

Nu ska jag aldrig mer bry mig om  innebandy, man förlorar ju bara en massa pengar ....  satsade på Täby som för andra gången den här säsongen SVIKER mig.  Man ska inte hänga läpp för att man förlorat mot Wic...  det är inte slutspel än... bara nästan.



 
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg