->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Tibblehallen ikväll -Yes, det går att följa matchen live

2009-02-17 @ 16:52:55
Man kommer att kunna följa matchen ...  tänk att det ska till Umebor för att få saker att hända *ler*
Ser fram emot att surfa in på everysport ikväll... 

På plats: Baland Reza ...   för Warbergs räkning kan man säga... snurrigt men BRA! 

Jag säger bara: Varsågod.

Matchen borde vara TV-sänd, snacka om toppmöte, känner mig snuvad på matchen

... synd att inte alla tycker som jag. 
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg