->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Golfbanor i Australien, snabbt om Brottman

2009-01-29 @ 22:45:47
Skrev i dag om Brottman och Bult på damsajten, kul att några läsare hittat artikeln ... ja vill understryka att jag skrev jag om Sara Anteryd men i samtal med Mika Packalén (länk borttagen, trasig) är det lätt att ... prata innebandy.

Fick ett mail med från väst .. ja inte en rättelse men ... väl en kommentar:
"Han värvades som center men flyttades ner och blev back. Han var ju i Warberg säsongen 1997/98, året då Wic tog sitt första SM-guld".
En sak är säker, en gång innebandykung, alltid kung. Tycker inte det var faktafel med forward... då får han själv lämna in en protest.

Är ju en av dem som har förmånen att se om Anteryd är en taggad back... bra att bo i Umeå... fast just nu är jag lite mätt på innebandy... jag vill se handleder och energi....  har varit ganska torra matcher jag sett den senaste tiden. Längtar till slutspelet... 
Det gör visst Svegebo åxå (bruten länk)...  tips till läsare, kommentera bloggar på rätt adress...  tror alla uppskattar feedback.

Innebandy lördag och söndag... både barnens och elit...  det är TRE matcher i helgen... jkl dubbelmöten ... inte ens jag ids se så mycket matcher en och samma helg. Det är bara att hoppas att alla inte tänker som ,mig.
Tre matcher att välja mellan...  det får bli lördag 16 och söndag 17, söndagsmatchen är oerhört mycket mer attraktiv för 13-åringen och hans kompisar... så var det inte för några år sedan, då var det IKSU för hela slanten.
Blev pikad för att jag skrivit en nyhet  trots att jag sagt aldrig mer...  Malin är visst sjuk igen... men, nu... dröjer det till nästa insats vågar inte säga aldrig mer. Har i en kommentar i förra inlägget sagt vad jag egentligen tycker... inte det vackraste jag skrivit men jkl sant.

Spelade på oddset... svårt med elitserien, så här blev det ... nä jag ska inte skämma ut mig igen. Mitt konto är ingen höjdare...  svårt med SSL också... det är stor risk att man spelar bort en massa pengar...

Sämst just nu
... innebandy
*Tvättmaskinen som låter ... vill inte köpa en ny maskin nu.... finns roligare att göra för pengarna.
*Min bil... jag hatar den.
*Snor... skulle tro att D har feber.
*Hot mot spelare... tråååkigt att Västerås ska släpa på sådan skit också... de har det nog tungt ändå.
*Att S har fått en ny dator... vill inte bråka om datatid.
*Att tio liter mjölk tar slut så fort... det är TUNGT att bära mat numer.
*Missar Rotary och 06.30 träning imorgon, saknar gubbarna ... konstigt egentligen
*Räkningar ,, min skylt "inga räkningar tack" har brevbäraren inte sett.... 18 000... kul liv!
*Kappan efter vinden människor

Bäst just nu...
*Att Edberg ringde... konstigt att han inte sa något... kanske ville han att jag skulle höra hur underbart tunnelbanan låter. Ha ha.... undrar om han läser här? I s f... det är ok, jag hade ändå inget bättre för mig och jo... jag längtar faktiskt till Stockholm.
*Bosse och Almi
*Fredag imorgon... VP har jour i helgen... vi andra ska ha fredagsmys med grönsaksdipp, Rapakalja och ... chill (eller hur man säger).
*Att det bara är tio dagar till barnens pappa kommer hem från Australien, ska bli nice att inta ha allt ansvar varenda sekund. Egentligen vill jag att barnen ska bo här jämt... pappan kunde få fixa det praktiska... nä, skojar jag har nog världens bästa x.
*Bilden i Nordströms blogg
*Monikas grymma kladdmuffins..., farligt goda... man blir glad av den. Tack M.
Hon och hennes polare hade visst tänkt sätta betyg på spelarna i AIK och warberg i tisdags... men inte hur de spelade utan efter snygghet. Hade säkert blivit roligare läsning än mina betyg, eller inte... förstår att hon vek ner sig...  folk kan bli grymt irriterade. 

Det är farligt att blogga *ler*.

Lägger in en bild på golfbanan som barnen besökte i Australien... lätt att spela där?

Finns så grymt många häftiga bilder från resan... skulle vilja visa ett helt gäng här...  och på de två finaste barnen i världen.

Uppdaterar: Hade lovar Niklas att berätta om mina favvo bloggare...  det kommer senare, tror jag... skriver ju bra det som finns för sekunden. .
Läser faktiskt inte så många, men ibland skannar jag ... det är praktiskt med RSS, då ser man rubrikerna... det är mitt tips till er som säger "har inte tid att läsa bloggar" ... 
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Gurra

Håller med, av någon anledning är jag också ganska less på serielunken just nu. Ska bli ruskigt härligt med slutspelet -med nerven och intensiteten .

2009-01-30 @ 07:55:41
Postat av: Ingrid

Gustaf: Känner mig mätt/less på gröt, nu vill ja ha oxfilé = innebandy med finess och fart.

Ska bli kul att läsa din blogg efter helgen. Du skriver väl? tjatig

2009-01-30 @ 16:36:19
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg