->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Du då, hur är det med dig?

2009-03-02 @ 17:02:04
Samtalet inleds av mig: Hej hur är det?
-Massor att göra, deadline på fredag och så.
S beskrev sitt liv och ja.. jag fattar,...  grymt upptagen.  Sedan säger hon: Du då, hur är det med dig?
-Jo... inte så bra jag behöver din hjälp (ocj så berättade jag mitt ärende och att det krävs minst tre timmars insats) men du har ju så mycket att göra.
-Jag kommer, om en timme blir det bra?

LOVE!
(Det rinner tårar...   )

Kvällen: Ingen Gammliahallen för mig som planerat, hinner kanske se matchen på TV i bästa fall.

Bloggen: Inklägg nr 509, det är ta mig tusan dags att lägga ner skiten.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg