->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Henke Larsson är bättre tränad tack vare innebandyn

2009-03-17 @ 18:40:44
Henke Larsson är bättre tränad än många andra i blå/gult tack vare innebandy

Är det inte ganska bra credd till korpsporten innebandy? Henke är i bättre form än många andra

- Jag tror att han snarare har gynnats av att spela innebandy, Han har hållit igång mer än de flesta allsvenska spelare under december och januari och dessutom spelat matchspel säger en viss Roland Andersson

Jag hoppas att många läser den här artikeln på eurosport.  

Så sträck på er alla ni som tränar eller spelar i SSL... korpsporten existerar inte.

Nu är TV:n på, hoppas att många tittar.

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Peter

Jodå, korpsporten existerar. Jag har precis varit sjukskriven i en vecka, jag skadade mig rejält i handen i senaste matchen jag spelade, fick till och med åka in och röntga handen, men det var som tur var inga skelettskador, men det gör rejält ont. Innebandy är livsfarligt, åtminstone i korpen.

2009-03-19 @ 09:54:15
URL: http://petersbloggerier.blogspot.com

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg