->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Bloggar jag skulle gilla att läsa, samt Magget

2009-09-22 @ 23:06:29
INNEBANDYBLOGGEN. Ang min hyllning av City igår... jag skäms inte för den. Visst svårare att fostra spelare om man huserar i högsta ligan. Men.. att en klubb enligt mig gör något bra, innebär inte att den andra gör något dåligt. Överens? Har så många gånger hyllat Dalen och Urban för insatser inom innebandyn. Jag kritiserade inte Dalen... liks. 


Nytt ämne: Jag tycker och tänker ofta om Innebandymagazinet, mest nätupplagan, längre ner kommer några rader om Ladies.

Magget...  de har skärpt sig när det gäller att inte manipulera sina länkar, mycket bra. De lägger ut färre intervjuer = sparar tid, artiklar tar vääääldigt mycket tid. Hoppas det kommer mer av de varan vad det lider. KÄMPA! 
Namn under betyg... mig kvittar det. Jag förstår att de som sitter ute i hallarna inte vill ha sitt namn med. Klimatet är inte så tillåtande inom vår sport. Betyg sätts ofta av sådana som jobbar ideellt Kan inte klandra dem. Tar tillbaka allt jag skrivit om betygen och underskrift... med tiden lär man sig hur känsliga alla är. Jag vill så GÄRNA att de fortsätter med dem.
Bra att de har betyg, bra att de gör något. Alla läser dem...  


En blogg behöver inte vara lång...  inte så dumt det där med Twitter. 

Bloggar jag troligen skulle vilja läsa, zappar ur skallen: (frågan är bara om man skulle hinna läsa alla)
Hallstenssons
Victoria Wikström
Minne
Binge
Jihde
SEI-bloggen, alltså de som sitter i SEI. Vore kul...
Helgessons
Mirja Wiklund
L-G:s
Hast Cecilia
Lars Jedheim
C Kohonen (men hur skall hon hinna det)

Vilka skulle du vilja läsa?

Uppdaterar onsdag 09.03.
Skulle ju skriva en rad om Ladies, missade detta... återkommer.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Jonas

Hej. Jag förstår vad du menar med att klimatet är känsligt. Alla som gör något får skit. Bra kluddat idag.

2009-09-23 @ 08:32:23
Postat av: simon

Har inget problem att sätta mitt namn på betygen, men ser egentligen inte heller någon vinning med det hela heller.



Tror som du att C. Hasts blogg skulle vara intressant läsning.

2009-09-23 @ 16:10:28
Postat av: Anna

Örjan L blogg vore kulig.

2009-09-23 @ 18:06:23

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg