->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Vänta tills domaren...

2009-09-06 @ 00:30:10
Vilken kväll det blev. från ljust till mörker och från mörker till ljus... i ett huj. 
- Gör de inte ett mål till snart är det kört...
efter straffen och 1-1
- Nu är det kört.
Många med mig tog ut förlusten i förskott, andra segern... vilket jubel det var, en underbar syn.
Än en gång har vi lärt oss... det är inte matchtavlan som gäller utan avblåsning.
Fick se en bild av hemmalagets läktare... det gjorde ont...  många grymt besvikna fans.  
Det var lite innebandy över matchen... Ni vet "det kan hända mycket på några minuter" "matchen är inte slut förän efter XX minuter" . Idag hade vi klockan med oss vänner... och Ibra.

Rasmus Elm är förlåten...  passet får oss att glömma rammningen som gav straff.   Undrar om han inte är den som är lyckligast av alla i kväll.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Kompis

Precis som Gittan älskar du att lyfta fram andra med problem!

2009-09-06 @ 09:38:16
Postat av: Ingrid

Hej Kompis

Jag tar till mig din feedback, önskar att du gav mig ett konkret exempel. Tror jag förstår... men är inte säker.

2009-09-06 @ 11:09:35
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg