->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

... och målade direkt

2010-08-23 @ 21:36:16
Har målat naglarna, det är inte min grej men jag har fått höra av amerikanska vänner att naglarna är viktiga... Resultat? Det är nagellack i handflatan, på dotterns fotbollstrumpor och på min nya mobil. Äh, måla naglarna är nog inget för mig. Jag snusar istället, det är ju också kvinnligt.

Kimmo målade direkt när han spelade träningsmatch mot Färjestaden... Kimmo Eskelinen i Visby IBK.. ja-ja, det är en av de saker jag missat i sommar. Kul för Packalén, hela Gotland och deras Visby men trist för SSL kan jag tycka.   

Huddinge... ja, var det inte det jag sa. Vaaras uttalande väckte känslor. Artikeln fanns på innebandymagazinet, gav ringar på vattnet till innebandyförbundets sida där Borgqvist  "väljer att inte kommentera det".
Vad är bra med artiklar som väcker känslor? De får uppmärksamhet och skapar förhoppningsvis debatt när det behövs. Önskar alla skribenter lycka till i uppgiften att föra debatten framåt.... 
Behövs det? 

Hade tänkt publicera en lista på alla som behöver gå upp respektive ner i vikt men nu hinner jag inte... har ett gäng äckliga träningskläder som ligger och väntar på mig i hallen... och inte är det jag som tränat.
På tal om vikt... undrar vad de som häcklade Rickie Hyvärinen för hans vikt säger nu... Äckligt att folk kan nedlåta sig till att skrika fet och andra glåpord på banan. Hur kan man vara stolt över sig själv då?

Wyclef Jean är artist och aktuell som president på Haiti, okey.

Satt och funderade på om jag skall köpa årskort på Dalens matcher (de kör en kampanj nu)... brukar alltid tänka efter halva säsongen att det hade lönat sig. Nej, jag kör som jag brukar... Det är ju bara bra om de får in en extra slant:)

Just nu står det 1-0 åt fel håll för Pool, inte bra.

You'll Never Walk Alone - glöm aldrig det!
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg