->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Hylla Finland, inga ursäkter i världen...

2010-12-11 @ 18:40:14
Sverige förlorade inte finalen, det var Finland som vann den. Första perioden var ren och skär innebandypropaganda... Finland var bättre och starkare idag.  

Att guldet stannar i Findland är rättvist. Inga ursäker i världen kan ta ifrån vinnarna rätten att vara stolta. Ett VM-guld spelar man om...

På bild: Petteri Nykky Bild av Kenneth Strignérus


Bugar och bockar och ser framåt...
Det finns några fina Svenska insater och hylla. Men det tar vi en annan dag... Idag är det Finlands dag.

Vi kommer igen! Två år på oss att bygga ett lag... börja idag!
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Ingrid du kan få min silvermedalj. Då får jag din blogg å sågar. Fan vad det suger nu.

2010-12-12 @ 11:53:05
Postat av: Kenneth Strignérus

Det inte bara ägde hallgolvet arenan utan dessutom hela världen. Men vi kommer igen :)

2010-12-12 @ 12:17:43
URL: http://www.strigge.pixbox.se
Postat av: Ingrid

Till anonym: Har mailat, men mailat stutsade tillbaka. Ja, tack... en silvermedalj i innebandy skulle sitta fint för en sådan som mig. Förstår att det gör ONT. Blicka framåt.

2010-12-13 @ 11:47:46
Postat av: Ingrid

Till Strigge: Hörde att publiken också var världsklass.

2010-12-13 @ 11:50:07
Postat av: Kenneth S

Ingrid !! Jag har fortfarande ont i öronen (fast jag hade öronproppar) Världsklass är bara förnamnet :)

2010-12-13 @ 19:01:13
Postat av: Anonym

Testa maila igen.

2010-12-13 @ 23:39:37

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg