->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

De borde ha sagt att Magnus Augustsson skulle vara med

2010-01-03 @ 22:23:55
Vilken match, innebandy på webben... Av flera anledningar trivdes jag framför datorn... Caperiotäby försvarsspel och jag gillade det jag såg,  Riktigt kul!

Sedan Magnus Augustssons jobb som expert... mycket proffsig! Tänk om folk hade fått veta innan matchen att Aga skulle ses och höras i rutan, det hade kunnat bli ett dragplåster. (Uppdaterar: Det var inte kritik mot de som jobbar med webbsändningarna. Jag fick genast ett mail om att det kunde uppfattas så. Tack för feedback). Innebandyprofiler ger bra reklam...
Det är helt klart värt att logga in och se matchen i efterhand för den som missade livesändningen. Det var skönt att man slapp höra tjatet om Caperiotäbys konstiga sätt att spela. Observera att orden ovan inte är ett citat, en högst personlig tolkning i alla möjliga sammanhang.
Aga verkade både förstå och gilla det han såg. Det var intressant att lyssna på honom, höra hans analyser, han både förklarade, tyckte.  t.ex. kunde han formulera vad han tyckte att lagen skulle ändra på. Han pratade om Caperiotäby i SM-final, intressant. Aga verkade vara skeptisk mot Pixbos nya spelsystem tänkte jag vid vissa kommentarer... Jag kan ha fel *ler*.

Några spontana kommentarer:
Nothén är en intressant spelare. Pixbo gör en bra första period enligt mig, sedan är det inget att säga om när man förlorar mot ett topplag. Pixbo har åtta nya och unga SSL-spelare.. det ska bli intressant att följa dem i framtiden. Laget har potential och Vidar vill verkligen föra Pixbo tillbaka till toppen. Deras sista mål... snyggt!

- Jag tycker man ska uppmuntra alla som gör bra saker för innebandyn, därför credd till innebandyn i Göteborg. Grattis till världsrekordet, vilken succé.
- Helsingborgs Nede är skadad, en spelare som behövs. Knäskador är tråkiga historier.. han blir borta två månader säger man i FCH... hoppas för deras skull att det inte tar längre tid.
- Fundering... Magget har inte skrivit om AIK:s syn på anmälan mot Egebrant, det tycker jag är på sin plats. Båda parter borde få komma till tals. Det är ju inte alla som läser på AIK:s hemsida.
- Den 7:e blir det innebandy igen... Dalen vs AIK, en match jag inte vill missa. Eftersom jag är piggare nu tror jag att jag kommer mig iväg.
- Blogg-verktyget är kasst idag, funkar inte alls i explorer. What? Det går lite trögt även i Firefox, men det går iaf. att publicera inlägg.
- Innebandyblogg: Både Gittan och jag har skrivit två inlägg idag... skoj! Jag kommenterade hennes första inlägg, jag var inte den enda. Intressant läsning!
- Hade tippat 6-9 idag... är en usel tippare.

Var detta inlägg kort nog Peter? *ler* 
Till sist: Det var kul att se dig Koppen.

23.30 Uppdaterar: Bara så ni vet... Jag har uppdaterat inlägget en del sedan jag publicerade det... det ska man inte göra utan att markera ändringarna. Idag blev det så ändå.

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg