->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Sirius ägde väl AIK? Klockrent Jedheim

2010-01-18 @ 22:46:31
Var det inte så? Sirius var det klart bättre laget.
I TV hörde jag bortalaget hyllas från matchminut ett ... trots att de var bleka. AIK har grymma spelare, är ett superlag och allt det där som experterna säger... men inte idag. De kunde inte hota nykomlingarna. Så många målchanser hade man väl inte i AIK?.

Nej, idag var det Sirius dag. "Lite flyt" sa man från Siriusbåset... ok... det är till att vara ödmjuk då man käkat upp de Svenska mästarna. Till unt.se säger Jedheim de jag tänkte ... "vi spelade klockrent". Mm, Sirius låste matchen. Jag tror att det är fler än Sandquist som säger i kväll "det största jag varit med om".

Tack för en rolig match...  det blev mycket fokus på AIK:s lagkapten och hans klubba ikväll... undrar hur många gånger man visade klippet. Ja ja, vi såg... vi blundade och glömmer det.
Uppdaterar tisdag 09.51: Inte omöjligt att Sirius anmäler detta. Fullt upp för diciplingruppen nu.
Vi glömmer expertkommentatorns superlativ om bortalaget, de passade inte idag.
Vi tar med oss... uppvisningen av spelarna, glädjen, hjärtat som Sirius med klack visade.

Tänkte ringa experterna under sändning och säga.. hallå... Men, så kan jag ju inte innebandy *lite ironisk*. 

BRA inledning av sändningen, 100% bättre än de förra... de med toaletterna och Jihdekorven som jag bestämt mig att inte kommentera *l*.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Mona

Sjukt bra gjort av Sirius!

2010-01-18 @ 22:58:38
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/
Postat av: Peter

Det var en skön seger ikväll, jag tänker njuta av den under resten av veckan. Reflektioner om matchen kommer på min blogg.

2010-01-19 @ 00:35:25
URL: http://zerpo.blogg.se/
Postat av: Johan och hela innebandy Sverige

Sirius skall hyllas. Håller med dig, det var en sevärd match.Men jag saknar analyser, sjukt dåligt som vanligt. Jag tror tv4 skulle vinna på att få in nytt blod i studion. Att betala för en expert som inte är intresserad av att analysera matchen är inte okey. Hälsa Micke fasth, ni verkar ju vara polare.

Postat av: Ingrid

Mona: Mm. Peter: Har läst och kommenterat.

Johan: Du kan väl kontakta honom själv, han brukar alltid ta sig tid att lyssna. Om han sedan håller med dig är en annan sak.

Marika är ett stort lyft tycker jag.

2010-01-19 @ 13:10:27
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg