->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Verkar som jag slipper Jihde-tröjan i Globen

2010-01-06 @ 01:03:17
SM-guld, Jihdes sista matchDet verkar som jag inte behöver fixa någon Jihde-tröja att bära i Globen. Skrev ju att om han gör comeback skall jag bära en sådan tröja. Mitt "vad" gällde comeback i SSL. Niklas Jihde och Anders Hellgård ser ut att hamna i ettan. (När jag först läste det trodde jag det var ett skämt. Vem kunde tro att "de främsta" skulle spela ihop igen. 

På tal om
ettan.... om Stefan "Heda" Hedlunds lag avancerar så är det inte förrän till 10/11. Tänk om Linköping går upp i år... snacka om merit för Stefan Hedlund. Det var väl bara två säsonger sedan han tog Västerås från ettan till finrummet.

På tal om Västerås, imorgon spelas en het match... Järfälla mot Västerås... Något av lagen kommer att gå om City i tabellen... iaf för en dag. På torsdag spelar City match, tar de en poäng så slipper de jumboplatsen. Det är minst sagt jämt i botten av tabellen. 

500 lag i Storvreta cup... 450 i Gothia, jag som trodde att Gothia var större. Undrar hur många lag vi skulle kunna få i hop i Umeå.

Har jag tråkigt? Mm, det kan man lugnt säga... jag har fått order om att hålla mig inne till torsdag p.g.a kylan. Jag längtar... -25 ikväll och myggfritt.

Om mig: Ikväll har jag haft en romantisk kväll med VP *ironisk* ... 2,5 timmes arbete för att få till fläkten i köket där det blivit tätt och kondensen frusit till is. Det var bara tur (eller något) att jag öppnade luckan och tittade, det gör jag ju bara när jag ska ställa om till sommar/vinter. 

Hur funkar man egentligen? Jag är medveten om att man ska rengöra luftfilter, värmeåtervinnare, dropplåda två gånger per år. Vet inte när jag gjorde det senast... typ tre år sedan jag tog hela systemet. Fettfiltret måste man ju ta... men det andra, som man inte ser är lätt att hoppa över om man är en sådan som jag. Vilka ursäkter man kan hitta på.

BILD: Kenneth Strignérus

Undrar varför Uffe i Umeå har slutat hälsa på mig... och svara på mail. Förstår verkligen inte... det ska ju mycket till innan man slutar hälsa på någon... i min värld. 
Uffe: Vad (eller har jag gjort något) är det för fel? Om jag gjort något fel vill jag gärna veta det. Ja, nu vet du det.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Jihdteröja :-))

Det är bara att dra på Kihdetröjan, en comback är en comeback. Vi ses i Globen :-)).

2010-01-06 @ 03:12:04
Postat av: Ingrid

Haha, ja men jag menade i SSL. Så länge han inte går in och spelar för AIK så slipper han ha mig som reklampelare i Globen.

2010-01-06 @ 20:36:18
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg