->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Periodvila, paus

2010-05-07 @ 20:04:26

...att dra ner på tiden vid datorn har inte varit svårt. Det trodde jag när jag först kom på att jag vill ägna mig åt det som finns nära mig. En dålig ovana kan datorn lätt bli enligt mig.

Tror det är dags för en paus från bloggen, det skulle förvåna mig mycket om fingrarna INTE vill skriva igen senare. Om inte så har jag skriver mer än lovligt många inlägg:)

Det är STORT att ha så många trogna läsare, tack alla.
Jag tittar nog in på Facebook, och mailen läser jag så klart.

Take care och ha en riktigt skön sommar!

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Mika

:(

2010-05-07 @ 20:16:37
Postat av: Lars

Tack för den här gången!

2010-05-08 @ 14:49:06
Postat av: David

Synd men jag förstår man måste ladda batterierna ibland. Du kommer tillbaka bättre än någonsin. :)

2010-05-08 @ 23:04:09
Postat av: Anonym

Man hade blivit beroende av dina krönikor. Hoppas som David att du kommer igen. M.v.h. Fredrik

2010-05-16 @ 22:59:31
Postat av: Anonym

Hej igen. Du skulle kunna skriva om annan sport och intressera läsare då din personliga stil är fängslande.

/Lasse

2010-05-17 @ 11:06:46

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg