->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Glenn, femmor, legender o Varberg

2010-11-25 @ 17:36:40
Det vi säger om andra... kanske säger mest om oss själva... Har pratat med en person som fått sparken från FLERA jobb och haft strul i de fall han engagerat sig i ideella uppdrag. Han menar att det var fel på kollegorna, cheferna och... ALLA.  Snacka om att ha haft otur... Eller? Hans före detta fru är visst också en idiot.

Är det inte lite som att säga att alla andra är egoister, det är bara JAG som tänker på MIG.

-Pappa har varit i Umeå. Det skulle kunna bli sköna blogginlägg. Han är nämligen... nice, oförutsägbar och oerhört rak.  
Signerat pappa: "Tokforen å drick kaffe borti nä glas" (om min latté). Dessutom stängde han av ljudet på TV:n utan att blinka...mitt i program, för att de svor så mycket. Ha-ha... Han visste nog inte att det är JAG som bestämmer i det här huset. 


INNEBANDYBLOGG. ... Somliga har det. Detta citat framkallade ett stort leende. Marck Lundberg inför måndagens fight: (hd.se)
"Fyra pass i veckan med innebandyträning är helt okej, men jag förstår inte varför två av dem ska avslutas med ett fyspass. Den styrka de eventuellt ger har man ju ändå igen nytta av. Det ser ju de där killarna i gula skjortor till... "

- På tal om de gula skjortorna (eller grå)... vilken uppvisning av Glenn Boström i TV. ... undrar om domare tränar gymnastik?

- Tjafs med kontrakt i Mullsjö, vad som hänt beror på vem man frågar... Det är klart att man måste uppfylla det som står i ett kontrakt. Det gäller alla parter. Hoppas att de löser sig för alla... även för Johan Tomth. Länk till dt.se. Det går att förstå att Mullsjö inte vill släppa honom till ett lag som konkurrerar om överlevnad i SSL. Samtidigt... 
 

Det är INTE synd om de som får åka till Varberg. Iaf inte på sommaren *l*. FOKUSERA nu. 

Blev paff då man gått ut med vilka femmor som skall spela ihop... Det måste vara ett blindspår. Eller får vi snart veta hur man skall spela i PP?
Å andra sidan, jag skulle inte överleva en vecka som FK... så vem är jag att uttala mig *ler*.


BLOGGAR. Om ni vill veta vilket innebandylag jag håller på och en massa annat så läs hos Nordström... Innebandy-legender En ära att få vara med, Per... Bjuder på ett citat för att inkludera en äkta legend:  

Om du var spelare, vem skulle du vilja vara då?
"Legenden Gustaf Forsberg. De få gånger jag spelar försöker jag spela som Gustaf. Det enda jag saknar är, räckvidd, bollsinne, speluppfattning, klubbteknik, skalle och fysik. En stor skillnad mellan våra spelartyper är att jag inte är så självkritisk".  (Ingrid)

I helgen massor med innebandy i elitserien. Men ingen match i Umeå... bra, då kanske förrådet blir städat.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: #69

Din vän har fel attityd. Det kan omöjligt enbart vara fel på alla andra. Tack för titten.

2010-11-25 @ 18:51:57
Postat av: Anonym

Bra skrivet prinsessan Ingrid.

2010-11-25 @ 22:37:17
Postat av: Lars

Fan vad stort å va Gurra. Han förtjänar att hyllas.

2010-11-26 @ 00:27:56

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg