->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Tennisberg i flow och Murt som TV-expert

2010-09-18 @ 12:44:26
INNEBANDY. Fler journalister som Robert Tennisberg skulle göra innebandyn rättvisa. Idag är han inne i ett stim, har lyssnat på TRE intervjuer. Med Magnus "Binge" Jäderlund, Peter Ahnberg och om femårs-Kim.  Tack för det Tennisberg, vilka otroligt seriösa intervjuer. Sportradion, länkar: Jäderlund i Sveriges radio AIK-nytt femårskontrakt. Ahnberg om sin guldfavorit Täby.

Vad håller Magnus Jäderlund på med, har han bänkat Rickie Hyvärinen mot Storvreta?????
Varför ingen Totti mot Vreta?  

Snart smäller det iaf, innebandyfest på Hovet. AIK - Balrog och Caperiotäby - Storvreta Själv skall jag se fotboll, 97:ans match... Vad är väl en bal på slottet?

TV. Martin "Murt" Olofsson vore den PERFEKTA expertkommentatorn i TV. Satt jag på makten skulle jag välja honom.. mitt första val. Inte för att någon har frågat mig vad jag tycker:)... X-assisterande förbundskapten, la av som tränare i elitserien i våras, Mycket bra i media, kunnig och en profil.
Vem som än kommer att vara expert i TV för damelit... håller jag tummarna för att det blir bra.

RASISM. Tack till er som står upp FÖR människan, mot rasism. Bland annat Peter Forsberg, Carolina Klüft och legenden herr Börje Salming. Tack!

LÖRDAG. Har sovit till 11.30... illa. Vaknade samma tid som jag skulle fika på stan... o just nu borde jag köpa en present. Allt blir inte som man tänkt.... men sova var skönt.  

OOPS. Hovet ligger inte i Uppland, bara så du vet... om du har lika otur som mig när du tänker. Hovet ligger i Södermanland. *skäms* - Oj vad rörigt det är med Sveriges geografi.

UPPSVING. Läs Conny Vesterlunds första "expertdom" på Expressen. Går inte att länka, läs den i tidningen eller i PDF. Återkommer till den, eller så inte:). // Jo man kan visst länka: Länk till ny innebandyexpert på Exressen, Conny Vesterlund// 
Sport-expressen har snäppat upp sig, har lagt ut alla innebandyns övergångar.
Naturligtvis har man nosat upp "skandaler"... de om ett tidigare kaos i Storvreta. Nu blickar vi framåt.... kör vi...

SVÅRLÄST. Ang min design, ja den borde jag göra om. Det är klart att jag måste fixa det... Borde ta hjälp av ett proffs... gillar bakgrunden. Flyttar nog bloggen helt och hållet men himmel vilket jobb att få med alla länkar. Får se... Tack för feedback. Uppdaterar 15.36, nu har jag tagit bort bakgrunden. Bättre? 

Take care! Fick ett glatt besked av min doktor igår... YES!

UPPDATERAR: Vill ni se innebandy? Gå och se Rönnby vs IKSU idag, då stöttar ni samtidigt Stadsmissionen. Kan du inte gå? Sätt in en slant på Stadsmissionens bankgiro.
Min länk här på bloggen till LIVEMATCH funkar inte, de har bytt adress. Här är den rätta, ändrar sedan på genvägarna.

Kent Göransson bloggar...
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: capello

hej, då blir det inget kaffe ....

men län och landskap kan vara en viss skillnad, så du behöver ju inte ha helt fel heller ...

ciao

2010-09-18 @ 13:12:32
URL: http://capello.nu/
Postat av: Ingrid

Rune: Inget kaffe?

2010-09-18 @ 19:38:23
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag brukar läsa din blogg lite då och då.

När det gäller min header;Jag älskar photoshop, därav headern :)

2010-09-19 @ 13:13:29
URL: http://jennyam.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skulle du vilja ha hjälp med någon då? Jag är ingen expert, det säger jag direkt. Men kan hjälpa dig lite om du vill... bara det jag måste veta lite vad du vill ha för bilder, text och hur bred den ska vara :) Är inget problem. Och det är helt gratis. Tycker bara det är kul att knåpa och knepa :)

2010-09-19 @ 16:19:47
URL: http://jennyam.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Generöst Jenny, vore dumt att tacka nej. Jag ber att få återkomma, har inga bra idéer just nu. Tack!

2010-09-19 @ 21:13:37
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg