->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Umeå City vs Täby och idé kring betyg

2011-01-02 @ 01:01:00
Gott nytt innebandy-år! Imorgon kör det igång, skall själv bevittna Umeå City vs Caperiotäby. På måndag, äntligen dags för TV-match, de svenska mästarna Storvreta vs Warberg.

Idé, det vore kul att testa Eurosport-betyg vid TV-matcher. Bara för kul. Jag tror innebandymagazinet eller TV4 skulle dra massor med läsare om de bjöd in läsarna till att sätta spelarbetyg vid dessa matcher. Titta hur det funkar på eurosport. Värt ett test?
Handlar inte om att ta bort de betyg man sätter idag på Magget. Fortsätt med dem, jag läser alltid.

Varför går jag inte igång på det där med att samla SSL-tränare med flera för att ta hem VM-guld? Kanske återkommer... 

Kraftsamling behövs på många områden... marknad till exempel. Hur kommer det sig att vi inte har några externa sponsorer på TV-matcher. Ja, förutom Föreningsväskan. Allt är innebandy-relaterat... Jag hoppas man  hovar in de där sponsorerna som behövs för vår status. Aktörer utanför... Det står på min önskelista för 2011, både dam och herr. Sponsorer, annonsörer ett win/win förhållande med innebandyn.

Har en son som varit på läger 3,5 dygn, sovit en timma i natt... Jag visste att han var trött, ändå tjatade jag... *suck* Tänk att när man läser på Facebook och i bloggar så är bilden av de perfekta familjerna, superföräldrarna, vackra hem. Det är så sockersöta att man nästan får diabetes... Kan avslöja: Så värst gulligt är det inte alltid på Teg där jag bor. Här har vi morsor som emellanåt inte alls är så... mogna och bra. Fast barnen skulle bara veta, läs Kents text nedan... 

Älskar låten Utan dina andetag:
Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så
(Kent)



Det bästa i livet är gratis fast svinkallt:) -29 var det nog då vi promenerade. De där broarna några mil uppströms Umeälven från Lycksele gör mig knäsvag. Alltid! Bilder från julafton, med mobilkameran.  




Från en innebandyblogg nära dig: Nytt år, NU KÖR VI!
Är inte Täby en förort till Umeå? *l*

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg