->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Ingen innebandy på ett tag...

2011-07-09 @ 23:28:28
Mitt senaste inlägg skrevs 21 april... galet länge sedan. Det har så klart hänt massor sedan dess... hänt mycket med/hos er läsare, mycket hos/med mig och massor inom innebandyn. Det sista har jag ärligt talat väldigt liten koll på. Det var länge sedan jag tittade in på någon innebandysida. Så olikt mig...

Gissar att inspirationen kommer tillbaka i höst då allt drar igång eller kanske imorgon... man vet aldrig.   

Ett inlägg vet jag med säkerhet kommer att publiceras... Ett inlägg med avtryck av Kotten, Fischer, P Bodén och Göransson. Låter inte det spännade? Det kommer, förr eller senare. Jag lovar, men inte när...

Hoppas att alla får en fin sommar. Min har börjat väldigt bra...  
Och just de, inte för att skryta men... jag har slutat snusa. Från en dosa om dagen i en herrans massa år till sju snusfria veckor och fler kommer det att bli. Aldrig mera snus. Numera snusar jag Edet (hushållspapper). Ja det är sant.. kroppen är lättlurad.

Tack för alla fina hälsningar, det är fint att vara saknad. Jo tack... det är ok med mig även om hälsan inte är vad den borde. Men det är mycket bättre än i våras.  Allt har sin tid sägs det...

Ta vara på tiden! /Ingrid

Bjuder på några skyltar


 
1) En gammal skylt från en tågvagn. 

2) Varning för takras... på en skola mycket nära mig. Så äré i Umeå...  isbjörnar och snö. Året runt. (kunde inte låta bli)




©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg