->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Endre har uppförsbacke

2007-12-22 @ 00:25:20
Nu måste de göra något... eller?
Hade både trott och hoppats på en kanon säsong för Endre men det är tungt....

Täby har ny tränare... exporterad från Umeå
han är säkert nöjd ikväll men...
hur är det med Gotlänningarna?

Hallo Gotland
Hitta på något som gör att ni vinner

Den 24 januari får jag äntligen se dem spela men inte live.


Råkar men inte veta VAR man ska leta på innebandy.se så... kan man lätt missa matchen, bild är från SIBF sida (idag)
Så här ska det vara:
Västerås 24 januari kl. 19.00 Rönnby vs Endre i TV

Äntligen

Spöa Rönnby i TV, vilket lag vill inte göra det.
Den som gör mest mål vinner... (jo Heda den regel har vi kvar)



Matchhändelser

Annat... ego
Träna 06.30 .... typ
möte 09.30
gick hem vid lunch - galningar på stan som trängdes.
Tur julklapparna är inköpta.
Inter... Pool vs Inter i CL, känns helt ok om man nu tänker bort Pool senaste matcher... *suck*
Blev terrad på jobbet för att PC blivit utvisad.... någon som sett hur han fettar (barnen säger så)
Gapade... PC brukar väl ändå inte "fetta"

En låda vin på bron när jag kom hem, tog in den så klart... öppnar
på kortet står det "tack för gott samarbete".... men kortet var inte till mig.
12 flaskor vin... behöver grannen det?
De var inte hemma så... inte vågar jag lämna det på deras bro
12 flaskor vin... vore nästan en välgärning att behålla flaskorna... han klagade på alla julbord och sin vikt....
Alkohol är inte nyttigt.... ska man offra sig på 12 flaskor vin?

Ska sova på saken.

Funderar... dricker de inte för mycket....

Ha ha, så bra att alla får veta att min granne får mutor av ett känt byggföretag.

/Innebandybloggen i Umeå
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Jesper

Endre kanske inte är så bra som dom själva tror, var det inte i år dem skulle gå längre dvs hela vägen

2007-12-26 @ 14:52:40

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg