->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Innebandy och tusenlappar på mellandags rean

2007-12-29 @ 14:52:43
Min vana trogen hälsade jag på hos lag som kommer till Umeå inom kort.
Nästa vecka kommer Helsingborg Umeå, är säker på att de blir väl omhändertagna
Dalen vinner med 5-3
Saknar Dalens coola matchannons, nu ser de ut så här på deras hemsida.

Hoppas på fartfylld innebandy, inga knuffar i ryggen tack.
Av deras hemsida att döma kan Dalen lätt slå dem... de tränar inte se HÄR
och inte har de tränat under december heller enl. deras kalender ..
Åhhhhh.... min humor är ... sådär. Gör små försök att låta bli att zappa ur skallen, låta bli att vara varmt ironisk... det funkar "sådär". Många gånger har det blivit missuppfattningar... trots mina *ler* *skojar* *ironisk*...

Att vara domare... tufft, skulle inte vilja vara Mikael Håkansson idag. Läste att IB  förbundet vill satsa på domarkåren, höja status-en ... på tiden ... Det är borta och hemma lagen som skall kriga i närkamperna, matchen står inte mellan ledare/spelare/media och domarkåren. (min åsikt)
I det klimat som råder nu kommer vi snart att vara utan domare... hur kul blir det?

DM
Iksu slog Dalen på straffar... Hann bara se några minuter på grund av egen träning ... hade lovat röra på mig idag... rörde mig inte mycket och ändå blev jag trött.
Finns inget att läsa om matchen ännu...

Klipp
Bästa sättet att spara pengar under mellandags rean är... att inte lockas att kasta sig i väg till någon affär och köpa något man inte behöver.

De enkla är ofta det bästa

Bästa sättet att inte slösa bort sina pengar på krogen är att:
1. Lämna plånboken hemma
2. Ta bilen och dricka vatten
3. Stanna hemma och spela Finne

Himmel så tråkig jag blivit, vart tog partytjejen vägen?

Partyhemvändaren hos sin mor och bror över jul-- har  gjort av med en massa pengar på Umeå olika krogar...
I morse (11.00) ringde det på min dörr.. utanför stod en mycket trött partyhemvändare och ville ha skjuts till sin bror... Han hade visst glömt att gå hem innan han la sig i går... kul liv.
Stackars krake tänkte jag och bad honom bära upp ett par lådor från källaren samt slog honom i innebandy spelet. Han var hungrig, föreslog havregryns gröt som han tackade nej till... ha ha...
Varma mackor blev det, sedan skjutsade jag honom till brodern där han hämtade innebandy klubban och kläder... måste vara farligt att spela när man är bakis.
Nåja, inte mitt problem ju. 

/Bloggen om innebandy
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Niclas

Liverpool har 36 med tvp matcher mindre spelade än MU. Tror det fixar sig för Pool

2007-12-29 @ 18:06:38

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg