->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Däckad

2008-03-14 @ 15:57:08
Fortfarande däckad...
39 imorse och hela huvudet fullt med... ja ni vet
Lottningen i CL... Pool - Arsenal ... känns "sådär" .... Peter är glad...
Kan Pool ta den matchen?
Nja... knappast ... eller?

Man ska ju tro på sitt lag...

Det där med svenska spel... vi tyckte helt klart olika om det Limmet och jag.... kul att man kan se samma sak och ha sååå olika uppfattning.

Nu ska en Balrog spelare få beröm av mig ....  det är ju SÄLLAN i den här bloggen *ler*

Johanna Dahlin gjorde en super bra insats på Sportwebben, (bruten länk) vilket proffs!
 Och nu... färgad av febern.
Synd att de andra i studion var det inte många som verkar  "gå igång" på Elitserien
Man börjar skratta i studion när man får frågan hur det är att tippa Elitserien .... okänd mark... man får läsa sig till... vilka EXPERTER alltså.
"Vi försöker hålla koll"
"Jag tror jag har spelat två gånger under året"
Hur många har sett en "dam match" .... daminnebandymatch... har jag fel?
"Jag har följt det där halvdant"

Vilka hade kunnat sitta i studion? Kimmy Dalbjer kanske, Urban Karlsson, Åsa Karlsson, Martin Olofsson... ja NÅGON profil som kan något om Elitserien.

Nu handlade det inte så mycket om själva slutspelet utan mer hur svårt det är att spela på DAM-innebandy.

Johanna Dahlin... bra jobb.

Om några timmar vet vi om Umeå är ett steg närmare att ha ett FEMTE lag i högsta serien... Matchen börjar 19 och jag hade såååå gärna velat se den men även om jag proppar mig full med alvedon kan jag ju inte gå dit och smitta ner folk. Tro på två raka för Huddinge.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Ingrid

Till Sesse
Tveka inte ... jag menar, hälsa på så ofta du vill, det är trevligt med nya läsare. Tack för kommentaren.

2008-03-20 @ 00:02:00

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg