->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Han gjorde det, bra där Gurra

2009-03-22 @ 15:09:01
Tänk att det faktiskt finns killar som gör som man säger...  Så här skrev jag igår "Längtar efter att läsa Gustaf Forsbergs blogg... vore intressant med hans analys av dem här kvartsfinalserien.  Kastar över bollen till Gurra".
Och vad händer? Idag hittar jag en analys... bra där Gurra.
Läs den, som alltid... grym läsning.

Håller med om att Dalen gjort en bra säsong, jag var nog lite väl besviken igår...  Men jag fick ett meddelande på Facebook från en av spelarna som höll inte alls lät arg... som jag besviken, mycket mer än föstås. Kul att även spelarna ser på dalen som en av Sveriges bästa föreningar. Nästa år ett ett oskrivet kort...  då vinner vi i Umeå, kanske.

Angående mitt inlägg om TV-avtalet... låter det ligga till sig i "utkast" ett tag till.

Just nu ligger står det 1-0 till Pixbo i kvartsfinal två, 0-1 till fördel IKSU mot Mora.
Kommer inte att hålla koll på innebandy mer idag, ska på Olerys och se Liverpool möta Aston Villa, med 13 åringen.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg