->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Ta till våld istället Rappel

2010-02-05 @ 00:04:49
Jag har inte varit med i Rappels fanclub, men i år har jag gillat det jag sett i de fem matcher jag sett honom.  I år har Rappel hör och häpna suttit noll minuter på bänken på 18 omgångar. Men så plötslig händer det... han säger fel saker vid fel tillfälle. Det är inte okey men... avstängd i FYRA matcher.  
...fyra ord... en match per ord... Hur resonerar man egentligen i DG? 
Att bruka våld på banan ger ett lägre straff... 
Jag tycker han skall överklaga... det finns ingen rim och reson i detta.  Får se nu... innan han hinner in med den är straffet avtjänat.
Nästa gång vet Rappel att om det hettar till på banan är det bättre att ta till våld än ord...

Det är klart Rappel blev provocerad... Kimmo är eller iaf har varit en retsticka. Vad som egentligen sas står skrivet i stjärnorna.
Självklart ska alla osportsligheter bestraffas. Men ska våld mer eller mindre premieras.

Minns när Jihde gick ut och krävde minst sex matchers avstängning för Fredrik Westling, en dumhet som uppmärksammades på många sätt... Domarna blåste frislag, Järfälla anmälde och hejades ivrigt på av...

Glömde: Jag spelade på Järfälla i helgen, eftersom jag ville att Pixbo skulle vinna... (bra för City skulle det ha varit). Jag spelade på Järfälla som gav sju gånger pengarna. Dessutom råkade jag sätta 500 istället för 50 på City... 2.45 eller något... Jag som haft sådant missflyt på mina spel i år ligger plötsligt plus.. med råge. :)
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Robert

Bra spelat Ingrid!!!

2010-02-05 @ 20:13:27
Postat av: Daniel

GRYMT BRA SKRIVET.

2010-02-05 @ 22:22:51
Postat av: Ingrid

Till Robert G.

Ja, jag är förvånad själv.

Till Daniel

Snällt sagt.

2010-02-06 @ 12:43:47

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg