->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Lag Canerstam till SM-final

2011-04-07 @ 23:25:02
Dagens rubrik... kunde inte låta bli. Hoppas att Stefan Smedberg inte har en blogg...   

Kort, kort, kort-blogg:
Jim Canerstam är kunglig... Gissar att han får bästa platsen i bussen hem från Falun. Grattis Warberg, för vilken gång i ordningen i final?  Tunga pjäser i Malmö... Storvreta och Warberg.
Falun var sååå nära men Warberg är starkare, mer erfarna. Får Falun behålla sitt lag kommer de snart att vara i final. Vilka sköna spelare de har. Ciya Hajo får förtroende i Vaara/Carlssons trupp, helt rätt.
Tungt att vara Falun ikväll men på sikt kommer de att minnas detta slutspel med stolthet. De har inget att skämmas för, tvärtom.

Boende i Malmö finnes, en svit på centralt hotell med anor. Någon som är intresserad?  Kommer själv inte att nyttja den, det blir ingen SM-final för oss.  

Det märks att det är vänner i stan, och SDF-SM... "har du en Bricanyl", "kan jag låna din tvättmaskin" "var köper jag nya skor"...

På tal om JSM, sprid gärna att två av semifinalerna webbsänds.

Dags att återinföra kortsidan? Tittarsiffrorna var bättre då... Nej men förlåt. Klart att kortsidan suger... 
 
"Jag är bra på förspel"... (*ler*) sagt av en hockeyspelare som var inblandad i att det nu står 1-1 i matcher mellan Färjestad och Skellefteå.  Äntligen är matchen slut...

Någon som vill se Modo avgöra på hemmaplan? Biljetter finnes, jag pallar inte att vara på plats... så mycket känslor.

God natt!
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg