->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

5+1= sex på plan) Mental träning ett måste

2007-10-14 @ 01:21:23
Tycker synd om Pixbo, deras tränare tappade kontrollen ... orkade inte i 60 minuter....
Han börjande skicka ut en hel skock med folk på plan....
Man är pressad om man plötsligt inte kan räkna.... 5+1 är en för mycket...
En mentalt otränad person utsätter ofta sin omgivning för fara....
Undrar om de har någon i Gtb som håller på med mental träning... hoppas det....


Ha ha ha
Sandlåda som vanligt bland höjdarna ... riktigt onödigt... lika onödigt som det här inlägget
Tar igen mig efter en hård match... frågesport ....
gud vilka korkade frågor det finns... ännu fler korkade svar som visar sig vara RÄTT

vann nog... jo

På matchen
Träffade Göransson ... på måndag ska han tillkännage landslags truppen.. jag frågade om han tänkt på mig... han sa att inget var klart ännu så... rätt vad det är får jag vara med i blågula... på måndag får vi veta *ler*

Bussigt av Göransson att hålla en plats öppen för mig

Tack!


Nattsudd... i innebandybloggen i Umeå
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg