->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

sova med chefen

2007-10-01 @ 23:26:38
Undrar om Göranson och gänget  såg matchen.... så klart de gjorde. Täbys Johan Edlund ... platsar han nu tro?
Jag röstar på JA. Blåvitt vann
Jag utnyttjade inte resurserna jag hade.
Hammarby åkte på storsmisk. Då sågade tränaren Tony Gustavsson sig själv.
Jag är oerhört besviken på mig själv.
Det är mycket som vilar på tränarens axlar...  alla som orkar äger min beundran...
Kändes som Dalen hade mer att ge... nu får ledarna lite att bita i .... tuff vecka kan jag tänka...Precis som domare, målvakter har tränare en utsatt roll.... jag skulle inte palla... vilket ansvar....

Tack Dalen Täby för underhållning på HÖGSTA nivå, det där gjorde ni bra.

Inatt gör jag inte det... för första gången på 7 år....  i natt sover jag inte med chefen... och inte med ngn annan heller.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg