->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Jklgolfklubbor ... idrottspsykolog sökes

2007-09-04 @ 22:21:21
Innebandy:

Vet ni att ligan kallas svenska suparligan efter Båstad... eller var det någon annan "innebandy-fest"?


Har inte bestämt mig för om jag gillar logo....  borde det inte stå INNEBANDY i logo... hur gärna vi än vill ... vet alla inte om .... oss/er ... har inte fattat att innebandy INTE är för de som inte platsar i hockey ... eller för den som vill trappa ner från elitidrott....Jo... folk har sagt det mest knasiga saker om vår sport... och man kan inte lägga skulden på de som inte vet ... vi måste berätta för dem JU.
Ser ut  som XXX logo på 70-talet... lite rätt retro med andra ord.

Innebandy-ligan var redan paxat... *skratt* tur det... hade herrarnas elitserie fått det namnet hade jag slutat .... titta.

Egojaginlägg... fasen vad jag avskyr egon:s *ler*
Passionerat möte:

efter 3 dagar tävling lät det ungefär så här... UNGEFÄR typ

VP: Har mest gått och funderat på hur jag ska utforma annonsen på Blocket "Golfset säljes villigt vid snabba affär"
I : Ska du köpa nya?
VP: Nä Golf är trist och jag har ingen vinnarskalle, sjukt dåligt gick det (så berättar han i detalj banan och lutningar hur det blåste osv.)
I:Ska jag hjälpa dig göra en annons
VP: Nä du ska stötta mig
I: Hur då?
VP: Säg vad jag gör fel
I: Vad menar du
VP jag vet inte
I. Berätta hur du tänker innan du ska slå ut
VP: Det går inte man bara kör sluta leka jobb
I: Försökte stötta
I: Ska jag säga att du är bra och att  10 i handikapp är kvitto på att du är duktig
P: Nä
I: Du om nån är tävlingsmänniska, envis  varför släpper du taget så lätt?
VP:  men hur jag ska göra för att inte känna mig så kass
I: Sluta tävla
VP :Tack , jag har ingen flickvän längre
I: Nähä... har du sålt henne på Blocket?
VP: Nä ingen ville köpa henne
I: Golf verkar vara en hälsosam sport
VP: Måste greppa om
I: Va? Ska du greppa om klubborna innan du säljer dem?
VP: vad skulle du ha gjort?
I: Jag skulle ringa John Jansson, jag  menar alvar, du skulle säkert ha ut massor (och massor med ord far ur min mun)
VP Gör det då, ring John Jansson
I: Men jag tänker inte tävla i golf
VP: Nä men han är väl psykolog


Så... ingen ville köpa mig på blocket... och någon behöver en psykolog


Det är en sådan här gång Curt Söderström (enligt Örjan är Curt en bra psykolog) hade varit GULD att ha i byrålådan... undrar vad han skulle ha sagt till VP.... inte "sluta tävla" i alla fall


Aha... ska författa ett mail till VP, han ÄLSKAR att få kryptiska mail till jobbet *ironisk*
Hej VP
Curt hälsar att det är klubborna det är fel på, du ska ha särskilda klubbor när du tävlar och sen sa han att du inte ska sura ... han undrar om du märkte att Ingrid haltar... väger 100 kg och har rakat skallen.

Hej VP
Det är bara jag igen, du ... ta den gyllenemedelvägen... behåll klubborna och sällskapspela ... jag lovar att stötta genom att ... typ inte spela golf

Himmel så ... jobbigt jag verkar ha det *ler*... när man skriver ner saker så... kommer de i en annan dager... innebandyenligtmigdager:)

/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Isabella

Vart ligger anonnsen på flickvännen?

2007-09-05 @ 10:21:59
Postat av: Johan

Hallo och god eftermiddag okända kvinna.
Hittade dig via Baland fick tips om
hans skojiga fadäs som dessvärre var borttagen. Jag läser sällan blogg men nu måste jag börja för skön stil har du mycket underhållande. Igenkännande läsning angående golftävlingen och din partner.
Är du Umeå bo? /Johan

2007-09-05 @ 14:31:46
Postat av: Hanna #

> Isabella, Lycka till det finns något som heter straight.

2007-09-06 @ 11:11:23
Postat av: Ingrid i Ume

Till Isabella
Alvarligt talat vet jag inte... han kanske inte ens ville satsa en 50 lapp på att bli av med mig... *ler*
Till Johan
Välkommen tillbaka så ofta du vill, vet inte om jag gratulera eller beklaga att du kände igen dig i golf inlägget *ler*
Till Hanna
Lägg ner... varför är det där ämnet så känsligt... straight eller inte... min ensak ju.

2007-09-06 @ 18:35:54
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Niclas

Det roligaste jag läst på länge.

2007-09-10 @ 23:25:26

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg