->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Passion en fredag kväll

2008-02-15 @ 22:47:59

Föreläst , kl 08.00, tränade innan dess... har berömt mig själv flera gånger idag... ibland blir saker man gör bra... även för mig.

09.30-11.30  letande bland min företrädares mappar efter något jag sett.... eller trott att jag sett... kammade hem noll.... sedan lunch med mannen som kan tala men inte prata (elakt av mig)
Jobbade med det roligaste som finns... presentationer... filmar och ger feedback.... när man ser andra växa ja då.... känns det verkligen som om livet har en mening.
Jobbade sent och sen... Gammliahallen ... att gå ut och äta en mysig middag blev... kebab ... stans godaste... men i allafall. Malplacerad i jobbarkläder men vad sjutton... såg en kille i blåställ, då måste man ju kunna komma i kostym... eller?

City vann matchen
IMPAD av Granlo... de hör verkligen hemma i ettan...  vilket gäng... Bröderna Samuelsson ska till Dalen nästa år, ett klart av bräck för Granlo..... spelaren som imponerade mest på mig var Lehnberg... bra skott och hela han är bara så fel... typ hur han håller klubban och ja... kroppsspråket... Efter fyra minuter sa jag "men kolla hur han håller klubban ser helt fel ut"... en det var jag som hade fel... nice gay.
En innebandy profil som tränare....Magnus Näsman... någon som minns honom?

Den här matchen gick fort... vips så var den över ..... men nog saknades Citys tränare... himmel så slarviga och otåliga det var i försvaret....

Skrattade så tårarna rann under matchen... en helt oslagbar kommentar.... som gör att jag ler när jag skriver...
Tränaren i City var placerad på läktarens kortsidan, han var för sjuk för att stå i båset på grund av en fot  Patriks dotter kom och satte sig hos honom hon såg ut att vara typ... fem år???
City leder med 1-0 ....Patrik är inte nöjd med Citys spel.... hör hur de småpratar om att de leder och att Patrik säger "vi skulle ha haft ett mål till" då säger hon... "men pappa vi har ju redan två" och pekar på banan...
Tänk... vilket skönt liv det är på läktaren.

Har en vacker bild på näthinnan ikväll när jag somnar... en kille har tagit mitt hjärta... han älskar bollen... önskar att alla som glömmer att innebandy är kärlek fick se det jag såg ikväll.... 
Försökte flörta med en fotograf att ta en bild....  och lyckades *ler*

image397

Killen är en tvärhand hög, bär Citys färger.(eller något konstigt fotbollslags färger).. har svårt att bedöma hans ålder... när lär man sig gå? Ok... då var han ett halvår äldre än lära gå åldern.
Har mina varit sådär små?

Grabben log med hela ansiktet när han jagade bollen... passion

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Bengt

Magnus Näsman = Umeå bloggare?

2008-02-17 @ 14:06:51
Postat av: David K

Den lille killen på bilden har chelseas dräckt, underbart tycker jag. Kul blogg du har, ska kolla lite då och då, önskar jag orkade lägga mer engergi nuförtiden men det går upp och ner.

2008-02-19 @ 17:16:53
URL: http://www.innebandydavid.blogg.se

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg