->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Blogguppehåll... och vinst utan stjärnan

2009-11-24 @ 22:34:24
Har märkt att många läser min blogg på natten...  om man nu får tro det där statistik-verktygen (som jag iofs inte litar på)
Hur som helst I natt kommer bloggsystemet att vara avstängt för systemunderhåll 24.00 - 06.00. 
Bloggarna kommer att kunna läsas men det går inte att kommentera under driftstoppet. Några andra prestandahöjande åtgärder kommer också att genomföras under natten.


Aha, ni kan alltså läsa men jag kan inte skriva... bra det, är hur matt som helst. Miljöombyte är nyttigt men huvudet är tomt.

Innebandy: Jag undrar varför det helt plötsligt är tillåtet att spela med en hand i backen. TRE gånger i samma lag... vad jag skulle kalla liggande spel. Alla verkade nöjda i allafall så... allt frid och fröjd. Tror jag måste åka till Tibble och se innebandy, känns inte som det var Caperiotäby på banan igår.  
... fram till andra var det match iaf.
Skönt att se Dan tillbaka i Vreta, han är ju med i mitt landslag.
Eriksson i CT gjorde en bra match. Dalbjer sa inte "ta bort den XXsvordomXX" till kameramannen... så uppfattade jag det först... blev helt kall. Ska inte skriva mer än Grattis Storvreta, Kohonen är kung.

Pool ... 1-0 är vanskligt... en vinst, det är man inte direkt bortskämd med. Fiasko ändå... åkte ut... *suck* 
Yes, 3-3 i Banken, MoDo klarade sig utan Foppa, grymt bra jobbat. Ingen av dessa spelade: Markus Näslund, Niklas Sundström, Josh Green, Andreas Salomonsson och Hans Jonsson. 
 #58 Dan Hinote
 gör 1 poäng, ett mål kanske jag skulle skriva och sitter två minuter på u-bänken. Godkänd premiär.
Hade inte koll på att en hockeymatch kunde sluta 3-3. man lär sig alltid nya saker...
Imorgon håller MoDo och min vän marknadschef Roos presskonferans...

Arenamatcher är en punktinsats... bra men då det gäller att höja publiksiffrorna gäller det att jobba långsiktigt. Men även en målvakt kan skryta med att han hållit nollan eftersom han suttit på bänken.  (snygg bild)

Till min vän: ...jag är på ditt lag även om du måste ta en paus. Kärlek!  

Ma råkes! Gärna här på min innebandyblogg:), blev inte mycket innebandy idag.

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Klockren bild:)))). Pixbo som fuskar med publiksiffrorna mer än alla andra gör sig löjliga på din hemsida innebandymagazinet.se-

2009-11-25 @ 08:59:27
Postat av: Baland

Man får spela med en hand i backen, man får till och med spela med två händer i backen. Så länge det är max tre punkter som tar i golvet.

2009-11-25 @ 12:47:00
Postat av: Ingrid

Baland: Aha, det förklarar saken.

Till anonym: Inte så dum va? ler

2009-11-26 @ 08:47:39
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: ha

2009-11-26 @ 17:51:31
Postat av: Fredrik

Baland - Man får inte spela med handen i marken.



Från regelhandboken på innebandy.se

under 2 minuters utvisning:

"13) När en utespelare liggande eller sittande stoppar eller spelar bollen. (919)

Hit räknas även när en utespelare stoppar eller spelar bollen när han har båda knäna eller icke

klubbförande hand i golvet."

2009-11-27 @ 22:12:41
Postat av: Anonym

Storvreta slapp med ao sex minuters bp

2009-11-28 @ 18:52:12
Postat av: Rune Engström

...gott att läsa annat också... förresten vad är det för skillnadd på att träna dam kontra herr, kolla min blogg... ciao/ capello

2009-11-29 @ 14:13:50
URL: http://ehuscoaching.com/blog/?p=582http://

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg