->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

En sann Göteborgare, kom ihåg Koppens födelsedag

2009-11-10 @ 20:17:28
11 november 2010, tycker min hyllning passar lika bra i år som förra året. Koppen förändras inte. Det är bra det!

Inlägg från november 2009.

Koppens födelsedagEn "gammal" bloggkollega och vän fyller år imorgon. Koppen är imorgon ett år ifrån det magiska strecket då man bli MOGEN.

Jag hittade en bild som jag tyckte passade denna dag. En sann Göteborgare har blåvitt hjärta, ja men självklart!

Om Koppen:

-Koppen har en av världens första innebandybloggar, men han är en periodare...

-Han tänker och skriver med hjärtat.

-Han pratar ogärna i telefon om det är damfotboll på TV var det någon som sa.

-Han håller på West Ham i PL, ja... någon ska ju göra det också.

-Koppen har uppfunnit alkolås till mobiltelefonen, helt klart en produkt som behövs... Bra där Koppen. 

-Han gillar TV-spel, sport och att spela på sport.
-Dessutom ägnar han fritiden åt att träna andra i sporten innebandy.

-Han älskar musik... eller musik och musik, han älskar Winnerbäck och typ Kent.
-Koppen måste väl vara... Göteborgs mest eftertraktade singel (om det nu inte hänt något nytt sedan förra veckan). Ett kap, helt klart.

Till Koppen
Jag tänker INTE gå in och ändra i texten.
 

# På tal om musik, nu är det Rock ´n roll och inte Arabic som gäller i Tibblehallen... snacka om utveckling:)
# Imorgon skall jag skriva om Innebandypiraterna har jag lovat, hälsa på då så ska ni få veta hur boken slutar *ler*. 


©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Koppen for president haha

2009-11-10 @ 20:59:33
Postat av: Anonym

Koppen for president haha

2009-11-10 @ 21:00:13
Postat av: Rune Engström

...äntligen spelar han för/med rätt lag../ capello

2009-11-10 @ 22:55:57
URL: http://ehuscoaching.com/blog/?p=425http://
Postat av: Gnag

Vad är de för tjöt? AIK är Koppens lag punkt

2009-11-11 @ 00:04:46
Postat av: Ingrid

Det var liksom det som var grejen, att Koppen låtsas hålla på AIK skrattar

Tror att han förstår min humor.

2009-11-11 @ 14:11:07
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Läs koppens blogg, han tackaaar.

http://koppen.blogg.se/2009/november/skont-tugg-pa-fb-chatten.html

Postat av: lillasyster

hej hej. Koppens syster här, he he jag kunde nog inte beskrivit min bror så mycket bättre själv ;)

2009-11-12 @ 20:49:39

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg