->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

AIK (och) feber

2009-10-05 @ 09:59:52
Sådär ja...
Här är kvinnan som i god MODO-anda fått lära sig att hata AIK. jag brukar ironisera om detta... präglad av hockeyn.

Nu sitter jag här och önskar att AIK var min klubb.
Att jag höll på ett lag vars hejaklack tog sig tid att åka till Mölnlycke.
Att mitt lag vinner alla matcher stort och har spelare som går för fullt från start.
AIK är bra i år... riktigt bra.

Undrar lite...

... VÄLDIGT många säger att de inte skulle kunna tänka sig att spela i AIK... jag gissar att de som säger så är spelare som vet att de aldrig kommer att få frågan. 
De som hatar AIK-klacken är de som ingen egen klack har. 
De som avskyr AIK:s märke är de som inte har ett eget att vara stolt över. 
Är det inte så?
Vi är bara avundsjuka!


AIK inleder säsongen som Täby gjorde ifjol....  de äger serien. Nu har jag inte satt mig ner med några siffror ... men känslan är samma som när Caperiotäby inledde ifjol.

På onsdag kan det bara gå på ett sätt....  ha ha, nej.. jag tänker inte spela på den matchen.

Jag tänker lägga pengarna på klubbavgiften i AIK. Jag ska flytta till Råsunda ....  jag är ju snygg i svart och gult och gillar att ta medaljer.
... eller så ska jag bara ta två Alvedon och försöka få ner min feber....

Feber eller inte... AIK går som tåget!
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: @

Snyggt Ingrid, jag tror iofs att Caperio Täby slår Aik på onsdag. Men jag håller med dig att Gnagarna är outstanding nu.

2009-10-05 @ 10:34:17
Postat av: Ingrid

Jag vågar inte spela, jag är övertygad om att båda lagen lägger mycket prestige i denna match. Synd att TV4 inte fick sända den matchen. Man kanske ska åka ner ler.

2009-10-05 @ 11:38:51
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Iksu gör en minst lika bra start som AIK, inte ett ord om det.

2009-10-05 @ 19:00:50

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg