->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Conny Vesterlunds egna ord

2010-10-10 @ 14:14:34
Alltså... tänk om man skulle samla expertens Conny Vesterlund ... som är just detta... ord som blandas ihop till lite vad som helst. STOR som ett tupp till exempel. Det var en kommentar i matchen mellan Umeå City och Dalen. Någon borde samla expertordspråken... Skulle bli en rolig bok med tiden.

Det låter märkligt när folk kallar Umeå City för enbart "Umeå"... särskilt när två Umeålag möts. Kan vi inte enas om att säga City... Om vi nu skall säga något annat än Umeå City. Deal?

Nu skall jag åka ner och se nykomlingarna Linköping och därmed träffa bloggkollegan Hedlund. För säkerhetskull ser jag till att hinna säga hej INNAN matchen då jag hoppas att hemmalaget tar minst två poäng.  *ler*

Igår hade jag namnsdag OCH födelsedag, hur många har det egentligen? Det blev en mycket trevlig dag... 15-åringen hade köpt ett trådlöst headset till mig då jag lyssnar på sjukt många ljudböcker. "Nu slipper du bli störd om vi ropar" sa han. Ha-ha... han fattar inte... jag VILL bli störd av kidzen. Måste testa presenten men det känns som jag blir instängd i min egen värld... det kanske är det 95:an vill.

Min drömfemma den här veckan är ganska blå...  därför hoppas jag på många mål i WIC vs Mora. Jag lever på att "mina" backar levererar...

Klev upp tio över tio... bara för att markera det historiska  10.10.10.10

Grattis IKSU till nytt Europaguld... och grattis Storvreta.


©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg