->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

...live med Packalén, just nu

2011-03-13 @ 12:43:46
13.00 börjar kvartsfinal två mellan Mora och Endre, den går att följa på webben via radio och P4 Gotland. I studion finns Mika Packalén. Gissar att en och annan Mora-it kommer att surfa in dit. Synd att radio-matchen inte marknadsförs varken på Endres eller Moras hemsida.



IKSU vs Dalen som i match två stavas Dalen vs IKSU 17.00 går att följa på vk.se och på VF (folkblandet.nu.)

Falun tar emot Pixbo kl 16. Förra kvartsfinalmatchen bjöd Lina Engstrand, Pixbo på liveuppdatering på Everysport. Jag har fått löfte från P4 Dalarna att man kommer att rapportera, inte sända matchen som helhet men dock rapporter. P4 Dalarna, lokal sport.

Djurgården Rönnby spelas imorgon och visas i TV4-sport, tiden är 19.05. Sätt på TV:n då.

Kan man följa matcherna i damernas kvart på/i något mer forum? Tipsa mig gärna (E-post finns överst i bloggen)... 

 Missa inte gårdagens gästblogg här från matchen mellan Caperiotäby och City. Eller mitt eget inlägg om spännande namn till posten som förbundskapten. Jag tänker utanför boxen i det inlägget...
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg