->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

... och..ser fram mot en repris den 13

2007-04-03 @ 09:55:20
varför fattar jag inte vad man skojade om i innebandy världen förrgår?

Pixbo vann med 4-2... kan det ha varit ett april skämt... nä *ler*
Publiksiffran var ett skämt....
Har ont i magen, vad händer med innebandy sverige?

Det finns inte många förmildrande omständligheter... herr match, söndag, ingen hockey eller viktig fotboll match på TV, lider med Pixbo

Men hallo... vad gör du för att det ska bli mer folk på läktaren?
Om alla under nästa säsong tar med sig någon som aldrig varit på en innebandy match... då GÖR man något
Om alla som redan går på matcher tar med sig en gäst vid tre tillfällen... ja då... har man halva inne... som man säger
Lätt att gnälla på klubbarna och förbundet... gör vi andra något... du och jag?????

Nytt ämne:

Här ser det illa ut på ib fronten, först den 13 april kan man bänka sig ....
DET SKA BLI SÅ KUL

Minns semi nr 2 mot Falun på hemma plan som om det var igår... minns exakt vad jag gjorde efter matchen... exakt vad jag skrek... och upphämtningen  som alla glömt bort... eller inte pratar om
Ett av mina häftigaste ib minnen... nu i repris?
Hoppas det blir mycket folk... trots påsklov.... ska jag ta med mig någon som aldrig varit på en match... eller någon gäst.... jo.....
Vill dra mitt strå till stacken... tror iofs att jag uppfyllt kvoten med råge....
att ta med mig gäster, lobba för matcher och... bjuda in.
Hoppas fler gör så....

NU är det dags att bjuda till... eller?

Skall klistra in text från förra årets blogg ... vid tillfälle...
fattade inte hur man skulle spara texter... gjorde som nu... skriver i bloggen.... inget word för mig.... men så försvinner ju texter å sånt åxå....
Trivs bättre med ... skriva på plats så att säga

/En innebandyblogg nära dig
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg