->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Sara Kristoffersson... rättning i ledet

2007-04-16 @ 14:52:02
Vet ni en sak... det är ofta/oftast tränarna eller domarnas fel att någon vinner/förlorar... dagens fråga... behövs det verkligen några spelare på plan ? *ler*
Sara i Falun
Nog kunde hon väl ha gratulerat IKSU till segern... Minne var inte sen att gratulera Rönnby till en plats i Globen ... en sann sportsman gör så... hur mycket det än svider...Minne ska ha en stor eloge .....men det Falun stjärnan säger i TV är "de var inte värda att vinna men det var vi"


Till Minne blogg igen... råkade läsa där när jag skulle länka...
så här skriver hon :
"Vi spelade hyfsat förståndigt men lyckades trots detta inte få marginalerna över på vår sida. För tur, mina damer och herrar, är inget man får automatiskt, det är något man förtjänar.
För att vara helt ärlig så var det inte där semifinalen förlorades. Det skedde i andra perioden i första matchen där vi tappade initiativet." Slut citat

klarsynt skrivet ...
Läste hos Koppen... ni vet blogg kungen *ler*
Håller med honom ... bäst av 5... då vinner rätt lag
på damsidan är det mer ett lotteri... bäst av tre ... frågan finns fortfarande.... vilket lag är bäst i Sverige?

Nu är jag inte av den åsikten som många andra är... att IKSU tagit två SM guld för att de haft TUR och FLYT... (även om mariginalerna ofta är små som Kristoffersson säger i TV
skrev så här förra året 
 " har tittat på de forum damerna har...alla säger ju att det bara var TUR att IKSU vann i fjol...och i år och ALLA matcher...ett jävla ihop värvat  lag, kaxiga, låtsas vara stjärnor är bara några av expert inläggen jag läst .Tänk så här mycket har jag inte lärt mig om innebandy på 20 år *ler* " Slut citat


Vet ni en sak... det är ofta/oftast tränarna eller domarnas fel att någon vinner/förlorar... dagens fråga... behövs det verkligen några spelare på plan ? *ler*

(Bilden ovan är förbundets bild på ett tecken som domare ger... tycker bilden är kul... har rätt konstig humor) Bild borttagen

Till Koppen (obs! är med i hans fan klubb så detta är bara... så en liten pik så han inte går och blir stöddig... läs för allt i världen han inlägg .. det var nämligen inte bara det här han skrev)

hallo hallo hallo... inte är det väl MEDIAS fel att Täby vann... eller?
Så här skriver Koppen: (taget ur sitt sammanhang)

"Är det media fel? Skapar media medvetet tryck på vissa lag? Svaret är ja." citat Koppens blogg

Nytt ämne
har jobbat klart för idag... är så trött.... ska aldrig planera in många resor på kort tid... det sliter på orken... nu vill jag vara taggad och på "G"... är inte det så nu... laddar inför imorgon...
Gillar inte att ha dåliga dagar...
kan inte skylla på något annat än att jag var dåligt förberedd på att resorna tagit så mycket av min kraft... nu är det fokus som gäller

Så även för IKSU... tror de laddar nu...
IKSU, tips:gör inte samma misstag som mig...  var välförberedda på kamp... gå dit och gör ert jobb så tar ni hem guldet till UMEÅ

Skickar en kapsel ... till er att ha i Globen och ... nu under veckan ... en symbol så klart

Nu lite om matchen
Falun vs IKSU
Media har olika uppfattningar om vilka spelare som var "vinnare"...
Lagkaptenen hyllas i VK
Magnusson i VF (hon tog IKSU till Globen)
Therese Mini Andersson fick en 4 på ibmagazinet
där fick Malin Lundberg en 2:a ... Curt gav henne extra beröm efter matchen....
Någon skrev att Elin Rhöös var på alla bollar...

Det verkar vara som vanligt... lagmaskinen IKSU är ett vinnande koncept


PS
Sju mail från läsare... ris och ros som det ska vara... tack!!! ska svara när jag hinner
Det är trevligt med kommentarer och post...
Lär mig!!!! *ler*... får man kommentera andras bloggar?

Rönnby om IKSUi deras lokal press

Vet ni en sak... det är ofta/oftast tränarna eller domarnas fel att någon vinner/förlorar... dagens fråga... behövs det verkligen några spelare på plan ? *ler*

Tjatigt? Jo men om man kommer på något smart ska man säga det tre gånger... då minns folk det ... oh det där jag skrivit TRE gånger... var smartigt *ler*


PUNKT (det kommer mer *ler*)
/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Niclas

Förlåt då
Du har många läsare kan jag tro, är en av dem som smyger in då och då
Du skriver då underhållande
Oops orden passar dig vänta nu det har jag läst på aftonbladet innebandy kungen krönika
oops även där
Niclas
Grattis till final plats, fel lag men grattis ändå
Niclas

2007-04-16 @ 15:51:58
Postat av: Sjöa

Håller med dåligt av falund
Grattis IKSU till final och grattis IKSU till de här bloggen den rockar fett
Grattis bloggaren
läste att du bloggat IKSU till Globen igen
på en annan blogg tur för IKSU att de har dig *lol*

2007-04-16 @ 16:24:25
Postat av: Peter

Grattis till finalplatsen. Hörde på sporten igår att ditt lag får spela final igen. Jag håller på IKSU i finalen, det är väl delvis ditt fel skulle jag tro. Jag kanske till och med tittar på finalen på tv. Det är absolut ditt fel. Tittar jag så blir det den första innebandymatch jag ser på tv...

2007-04-16 @ 18:39:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/306
Postat av: Jag igen

Härligt bloggat tjejen, tanten, materialaren från umeå som skriver med hjärtat, lycka till i Sthlm
Jag är där, vore roligt att se vem personen bakom sidan är
Skickar mitt mobil nr till din adress här, hör av dig om du törs. Till Peter: Hoppas du tittar på finalen om än bara för Inger skull, man måste älska plast en match och du är fast
/Bloggis

2007-04-16 @ 19:11:34
Postat av: ingen bandy i TV tack

Skona oss

2007-04-16 @ 19:22:57
URL: http://www.wikegard.se/
Postat av: Ingrid

ha ha, så nu har Wikegård skrivit här igen... ja tror jag skrattar ihjäl mig
TROLIGT!!!
Kul ändå
Till Peter
Klart du ska se Finalen, hoppas du blir biten...som "Jag igen" skrev
Till Jag igen
Nja, jag är blyg *ler*, tack för erbjudandet, du ser mig ... lovar... den som skriker mest då MINI avgör matchen ... är jag *ler*
Till Sjöa
Tack för din kommentar, snälla saker du skriver, inte vet jag om IKSU tycker om min blogg, det är faktiskt INGEN som sagt något (sant)
Till Niclas
Förstod inte fört men så trillade poletten ner... Jihde har skrivit Oops, eller????
han har nog lärt sig det här *asgarvar*

NU väntar sängen, det har gått hett till på min blog ikväll... fick ta bort ett par låga kommentarer... jag som är så snäll ????
Varför så många besök just ikväll?
Har jag skrivit något dumt?
Maila gärna isåfall



2007-04-16 @ 21:30:51
Postat av: Anonym

skrattar
sant det är tränare eller domare fel

2007-04-18 @ 00:14:13

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg