->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

vilket hjärta.... UMEÅ till Globen ... förvånade?

2007-04-15 @ 17:59:28

Darrar i hela kroppen
Har suttit vid radion och svettats... är nog lika lycklig som Curt ... han pratat i radion just nu....
Måste ge en eloge till den som kommenterade matchen... inte illa...

Härlig kväll... man kan inte säga annat än att IKSU har gjort en bedrift
Nu slipper vi fundera
Rönnby vs IKSU i Globen
Ska fira med att städa förrådet... *ler*
tiita här på video på svt
Annan innebandy
Just nu leder Varberg över Storvreta 3-1
har alltid uppskattat Holmer... han har visst gjort alla mål... ha inte haft koncentration nog för denna match....
bänkar mig vid TV:n , himmel så snälla de är... det här kan man inte kalla grisinnebandy

Holmer gjorde intryck på mig i förra slutpelet... innan hade jag gillat honom för det han presterade på banan, men det var en intervju i TV  där han... bjöd på sig själv
Såna spelare är viktiga för sporten,


Innebandy förbundet hade glömt att lägga in SVT symbolen på den här matchen... missade att den skulle sändas... läste väl slarvigt men... vem har koll på att man måste läsa notiserna för att se om de är TV sändning eller inte
Norskan kritiserar Balrog och Falun hårt i TV... är fövånad... att de måste göra något åt deras upprepade misslyckanden att komma till Final.
Hon menar att Balrog borde ha valt IKSU i semin.... att de tidigare sagt att de inte skulle välja Rönnby igen... hade de vunnit då?
Sånt kan man ju inte veta men visst hade det varit roligt att se andra lag möta varandra i semifinalen, nu är det liksom REPRIS ,

Från läktaren... nu är jag nöjd med utgången som ni förstår... har svårt att tro att Rönnby slår IKSU ...
må bästa lag vinna

Just det... SM guld till MODO ... har jag sagt det ?*ler*

/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg