->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Hoppas Elofsson skriver en bok

2007-08-10 @ 10:24:08
Läste en artikel i VK  om Per Elofsson ... om OS floppen 2002 då Muhlegg dopat sig, han berättar att det blev kaos i hans hjärna när han förstod att Mulegg använde sig av otillåtna metoder medan Elofsson själv lagt mer tusental timmar på att vinna utan fusk.
Elofsson skyller inte på Mulegg för sin genomklappning men... klart att det bidrog.... snacka om att fusk kan förstöra andras liv.....
Hoppas Umeå stolthet Per Elofsson skriver en bok om sitt liv...
Blev fångad av hans berättelse... läser gärna mer.

Från fusk till .... något jag tänkt på ... igen... av någon anledning

Har funderat på om någon annan reagerade under slutspelet då ett lag lät en magsjuk målvakt spela.... Lät förbundet det passera... jag menar inte att laget skulle bestraffas i efterhand men är man så korkad att man skryter i media om ett så korkat tilltag så... 
Skrev det då... hur kan man vara så oansvarig? Vad ger det ungdomar för bild... i kidzens lag får de inte vara med på träning om de haft feber... Efter att en ung spelare i Umeå dog under match är man noga med att utbilda föräldrar och barn ... BRA!!!
Feber eller annan sjukdom och idrott hör inte ihop...
Det kommer att bli krav på föreningar som bedriver ungdomsidrott att ha policy i frågan... om det inte reda finns....
Frågan har iaf varit uppe i maktens korridorer... vet jag

Tänkte någon annan än jag på vad en magsjuk målvakt kan ställa till med... vinter-kräksjuka tror jag det var till på köpet ... nu sitter jag här och blir upprörd... tänk om det bara var ett trick... att få motståndarna ur balans... alltså en lögn... lika illa det....


Till BA

Ja kanske en lista... senare ... är bunden till modem ett tag...


Till Gäddman

Nä... ingen gädda över 5 kg... du vinner
(måste man ha dragit upp en själv? *ler*... pappa fick en stor förra veckan... lägg på 4 kg så.... )
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: ISABELLA

Låt inte dom jävlarana ta dig.

2007-08-11 @ 21:02:22
Postat av: JIK in my hart

Håller med dig om allt, idioter låter sjuk målvakt spela, idioter dopar sig.
Go girl.
Undrar om jag kan kontakta dig via e-post, har
feedback så Vågar du lägga ut dina kontaktuppgifter? /Småland :)

2007-08-11 @ 21:09:22
Postat av: Ingrid i Ume

Till Isabella
Nä... jävlarna satsar på de goda *ler*
Till JIK
Kul att du kommenterar och tycker något, tack för kommentaren.
Min e-post adress finns på min sida
Hälsa småland, har bott där i fyra år... i love Smålands högland

2007-08-13 @ 15:12:39

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg