->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Umeå - mycket intressant värd för VM i innebandy

2007-08-28 @ 16:58:45
Klart att VM borde arrangeras i innebandyns huvudstad...
Hm.. vet att det finna andra "goda" kandidater... må bästa stad/ansökan vinna.

Läste  lokalpressen att Umeå ligger bra till ... att man gjort en föredömlig ansökan och att "förbundet" gillade vad de såg... nu är det bara till att hålla tummarna så att VM hamnat på RÄTT ort *ler*

I Vk lät det som om man satt ihop en arbetsgrupp med Niklas Nyström (ordf. IKSU), Urban Karlsson (mr. Dalen), (uppdaterar på väg isäng kl 22, oj här försvann en massa text... får uppdatera när jag har tid och lust.. handlar nog enbart om tid *ler*, saknar att skriva... just nu finns 100 saker att pladdra om)
Har fullt upp.. det bubblar som vanligt men ... får hålla fingrarna i styr och fokusera på annat... skönt för alla som påpekat att mina inlägg är för långa... nu får de vila ögonen *ler*
Går på kryckor och allt tar längre tid än vanligt... fattar inte varför jag är så trött i skallen... när det är foten som fått en smäll...


Kan inte låta bli att citera VK  och Thomas Eriksson:
"En förbaskat bra ansökan, säger Tomas Eriksson. Men det visste vi sedan tidigare. Skälet är att uppslutningen från staden är bred och att innebandyn är stark i regionen."


Kunde inte sagt det bättre själv *ler*... men jag skulle nog inte ha använt en svordom *lol*... när jag var liten räknades förbaskat som svordom.
På fredag lunch får jag tillfället att lobba.. smyglobba.
/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Guss

Troligt att de kommer samarbete med dalen, aldrig att det gör.

2007-08-28 @ 23:15:09
Postat av: m

Döeller???????

2007-08-31 @ 16:51:43

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg