->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Hård kamp på nätet

2007-12-16 @ 14:40:46
Undrar om det inte är Kimmo som är busen #33...
han för en hård kamp idag trots hans semester från Finnkampen.
Kl 14.15 såg det ut så här:

Klicka på bilden så kommer du till det idiotisk Innebandy spelet.
 D som är 10 år vinner över mig hela tiden och ... tycker att domarna blundar ofta... mina bollar är solklart inne men ... nej .... spelet och jag har inte samma uppfattning.
Var tvungen att titta under den trådlösa musen om D satt en tejp där... tyvärr.. materialet är det inget fel på.
Suck

Till den som  tipsade om spelet... du sabbade en kväll och en förmiddag....
Ingen av oss lägger sig i första taget
"mamma, det där var skott på mål, det är ju huvudsaken man skjuter" och så as garvade hon.

NU... dags att sätta på canal sport
Vet inte om jag har nerver att se den här matchen.... vore guld om Pool kunde vinna den här matchen... det är ... dags. (2001 var senast i PL)

TV:n står på.

/Bloggen om innebandy, från Umeå
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Ni loosa fett

2007-12-16 @ 23:44:45
Postat av: Camilla (Läsare)

Nu är du tillbaka i din gamla vanliga form. Det tackar vi för. Roligaste innebandy sidan är här, helt klart.
Hälsn. Camilla

2007-12-17 @ 17:50:10
Postat av: Ingrid

Till ni loosa fett
Svar JA
Till Kristian
Mm, CL nästa
Till saraskrutten
Skönt att jag inte är ensam
Till Camilla
Smickrare där, lycka till med spelandet.

2007-12-17 @ 18:41:34

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg