->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Skämmes Andreas...och.. en stor människa helt enkelt

2007-01-31 @ 21:17:26
Blickar in i innebandyns underbara värld, bara en snabbis på nätet  eftersom det är månadskifte och tusen andra saker att göra.

Har de gått och blivit mjukisar, de som är frontfigurer i innebandy sverige???

Packalen skull jag kunnat fria till efter hans uttande om att Joakim Bäckström lämnar Visby för att stötta hemma klubben ÖSK
Packalen:
–Tråkigt att Jocke lämnar skutan men vi respekterar självklart hans beslut. När hans ÖSK sladdar rejält i division I känner han sig manad att hjälpa dem. Sån är Jocke, en stor människa helt enkelt, kommenterar Mika Packalén.

Det är Mika som i detta läge visar sig vara EN STOR MÄNNISKA, dels för sitt sätt att beskriva "Jocke" men också för sina ord om respekt
Visby skulle nog behöva herr Bäckström men väljer att inte bråka, de låter människan gå före sak. kan hända att min förkärlek till Övik gör detta uttande extra vackert

Skills Mika (så skulle nog sonen kunnat säga), oskills morsan... det är nåt dåligt kan jag tro *ler*

Falun tränare är ett föredöme trots en och annan svordom

"Vi är inte värda ett slutspel när det blir så här" (P.B)
Faluns målvakt hade råkat ramla ner till P95 nivå när det gäller uppförande och blev satt på bänken i fem minuter, då passade Balrog på att göra 2-0 3-0 och 4-0
Bäck är övertydlig med hur han ser på saken... ifall det är barn under 18 som läser här nämner jag inte ord som han sa under intervjun *ler*
Kontentan var (enligt mig)"skämmes på dä Andreas Olsson och skämmes även Andreas Johansson som total sabbade matchen och fick klubben att framstå i dålig dager
"vi sover på saken" svarar han på frågan om påföljd för nämnda spelare...
All heder åt Patrik Bäck för att han är tydlig, det är bra för de "vanliga" p95 som stod och tittade på dessa barnsligheter och sa "ooooo, va coooolt"


Mjukisar finns det många av verkar det som.... i ÖSK utropar Limmet "visa kärlek istället för att sätta käppar i hjulen"

Limmet är mannen som skriver md hjärtat och det gjorde han långt innan alla andra kom på att man inte är en riktig ib spelare om man inte har en blogg *ler*... ojojoj, har kollat in cyber och det finns många nya... flera roliga men ingen så härlig som Limmets.

Undrar om han utropar "visa kärlek istället för att skjuta på mål" när han spelar mot Sirius på Söndag... men han har ju fått hjälp...
Jocke Bäckströn är ju en "hyffsad" back

Nog om mjukis killar och korkade spelare... då tänker jag inte på Jimmy Lundin utan de onödiga utvisningminuterna Falun drog på sig...

Men jag ska ju inte uttala mig om ib.... jag kan ju inget
Gör så här...det katten skiter och det jag skriver kan ni lägga i samma hög... är det ok att jag skriver då... kan vi ha en deal?
/en stor människa helt enkelt
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg