->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

får man skämta om?

2007-07-12 @ 00:05:37
Tror man kan skämta om allt... den här serien är ett bra exempel.... den hänger på mitt kylskåp och... ler ofta åt den... klockren

ja ja... vet att jag gjort ett dåligt jobb när jag försökt fota den men... det blev brådis och den skulle ha varit med i bloggen om Pride tåget i Umeå

Hoppas den går att läsa och att någon uppskattar den... det är svårt med humor.. ju

Går det ens att läsa texten?

Softar framför TV:n med VP... "säsongens mål" på Viasat... lagom aktivitet en kväll som den här...
Vilka mål ...  repriser är bra... man får frossa i godbitarna
Christiansens mål... kan inte stava klubbens namn .. typ Nurnberg ....  (nä så stavas det inte.. väl?)
Ska man skjuta ... jopp...

#9 Elmanders var inte illa... bra löpning och sedan trycker han sig förbi... tror han kommer att minnas det ... kungen av Toulouse ... hattrick matchen ...
Sånt gör en glad... mig i alla fall

/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg