->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Henry till Barca... det tycker jag är BRA... kanske

2007-06-24 @ 23:11:23
 Nån som tycker jag ska uppdatera.... det finns MASSOR att skriva men .... fingrarna är för trötta
Är för trött... kroppen värker i ALLA muskler

Har bara en fråga?

Vad ska  stjärnorna göra i sommar... frågan känns verkligen angelägen *ironiskt leende*

Hermine te.x hon är n stjärna och på "Magget" skulle man få läsa vad stjärnorma gör i sommar... bra en massa herrar svarade på frågor i god "sett och hört" anda... 

Inte för att jag gillar att klampa in i folks privatliv men... ska man skriva om "Stjärnornas sommar" kan man... kanske skriva om EN dam spelare....

Vad gör Minne i sommar? Ja du Borgström, skynda dig och berätta nu... slipper jag terrorisera hennes sida...
Tips
Kolla noga var hon ska vara i sommar och om hon ska köra bil... så vet jag var jag ska ..... passa mig *ler*... nybakade bilförare är inte att leka med  ....  (trams trams trams)

Mari Magnusson

Vidar...


Väntar väntar väntar


Allvarligt
Idén är bra men själv klarar jag mig utan att veta vad Bult & co gör i sommar ... men det är en utmärkt chans att synas i vanlig media under semester... har man en spelare med ett "udda" sätt att fira semester så... tipsa lokalpressen .... de skriver garanterat

Imorgon ska jag skriva FEM inlägg bara för Mr tjatig skull... tack för e-post... nu fick du ditt inlägg
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Minne

Ja du, om du såg mig köra bil i Umeå-trakten så skulle det nog se lustigt ut... Jag skulle nog mest vara förvånad över all skog. Jag menar jag har ju spenderat en stor del av mina körlektioner i bilkö, så det är jag riktigt grym på! Kan behövas här nere märker jag!

2007-06-25 @ 09:25:51
Postat av: Koppen

Bra lag. Men jag vill ha Zambrotta till höger. På vänsterkanten ska Henke Larssons polare lira.

2007-06-25 @ 14:06:15
Postat av: Ingrid i Ume

Minne
Du vet, jag kanske kör bil till Sthlm ... så det är bäst du talar om VAR och NÄR du ska ut *ler*
Koppen
Hm... ja kanske det ... tror nog inte man ska spela risken att det blir en masso offensiva mittfältare och inget annat... typ (himmel vad jag är dålig på att skriva om sport... )

2007-06-25 @ 15:00:47
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Ingrid i Ume

Till Marcus Thomasson
Är han? har just nu noll koll ... bra att du styr upp den där Koppen när han tabbar sig på min sida *lol*

2007-07-06 @ 17:40:15

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg