->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Nu ska jag vila fingrarna ... eller så inte

2007-06-26 @ 14:56:22
Fösta av allt... har fått en del post... en tycker att jag sätter för stor vikt i vad som skrivs i lokalpressen men ... jag tror att det vi kommunicerar där är den bild vi ger "folket"...
Min sida heter innebandyenligtmig ... mina funderingar är inte = "så här är det"


Vill utfärda en varning ... för Cassandra i IKSU

Hon är MYCKET speciell ..... begåvad... verkar satsa 100%

Vad sägs om följande
(Hittar på egna rubriker)

15 åring ersätter Petra Kundert ... inte illa, eller hur?

Cassandra spelar SM final och man sa att hon var tidernas yngsta (ja nu spelade hon inte så mycket men ... hade IKSU kört på tre femmor som de sagt så... hade ni fått se henne... en fröjd för ett innebandy öga
Det var hon som gjorde mål nr 2 i första matchen mot Falun i semi:n ... borta .... det hade jag velat se ...

Spelaren i fråga ... tog ett kliv upp till div 2 i fotboll i år.... jo ni läste rätt fotboll
Man kan tycka vad man vill om att satsa på både fotboll och satsa på  innebandy i Elitserien samtidigt, hon är så ung... tycker personligen hon gör rätt...  Klokt av tränarna att inte säga stopp ... Men mr Jihde verkar ju "få lov" att spela tennis ....
Det skulle man knappast tillåta i hockey... så var det förr i alla fall.... å andra sidan håller halva MODO:s SM guld lag till på golfbanan hela sommaren... men golf ... är ju ingen sport *ler*
Nåja...
Nu var det ju Cassandra

Får hon utvecklas i sin egen takt kommer hon att vara KUNGLIG ... har sett andra lovade spelare få "växtvärk" när det går för fort... och kanske "för lätt". När jag på torsdagar var med 10 åringen och klättrade på IKSU tränade cassandra (IKSU ungdom) sedan var hon med på IKSU elit träning... blev alldeles matt
Var rädd om henne... hon är STOR ....
Tror vi får läsa en del om henne i framtiden .... 15 åriga Cassandra


Kung Cassandra... lycka till 07/08... ser fram emot att se dig med klubban i handen ...
Mot nya mål

Uppdaterar... fast man inte ska ... sorry

Veckans fråga
Har de ny policy på Magget... eller semestervikarier? Policyn skulle i såfall innebära att man i fortsättningen skall behandla alla nyheter om Damernas Elitserie under egen flik... sådär lagom gömd...

Borgström... saknar dig ... du har verkligen visat respekt för Damerna i år... mycket snyggt jobbat ... men ... vad har hänt nu? Är Balrog herrar nyheter viktigare än backris i falun eller super värvning i Dalen ...
ja det var veckans fråga... någon som vet? 

Himmel så gnällig jag låter... gnäll smittar av sig ...

Lovar att inte gnälla mer idag *ler*
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg