->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Stå upp för de ni ...föreslår

2007-06-07 @ 12:30:53
Undrar om de som gjort intervjuerna med kandidaterna till ordförande posten har träffat dem... gjort sig en egen bild...
Vem är L-O?
OBS! Uppdaterar kl 21.30 (se datum inlägg) Oops... hade visst brådis på lunchen ... Lars- Gunnar Tjärnquist ska det vara... och inget annat ... Låter det stå som jag skrev det... även om det är pinsamt... Sorry, Tack för alla brev och kommentarer. Kul att folk är vakna i sommar värmen. Slut uppdatering 21.34/Ingrid

Känns lite tunt...  norrlänningen får FÖRSVARA sig...
han verkar cool och ... vet säkert att det går till så på toppen men...

Vem har förordat vem?
Om distriktet i Västerbotten har nominerat Skellefteåbon måste de ju gilla hans insatser...
Kan ingen ställa sig upp och PRATA för honom?

Varför vill distrikten ha just L-O? Det vore på sin plats att de som känner honom stiger fram och talar om att de ... står på hans sida... stöttar sin kandidat.

Glad att jag inte är han...

Varför frågar inte Magget någon som verkligen VET ..  de som vill ha honom som ordförande
Om det nu är ett personval... så var är valkampanjen?


Känner mig ... aningen förvirrad...

Stå upp för er kandidat...
Man föreslår inte en ny ordförande och sen kryper man in i garderoben... ut med språket.

Låt höra...  vad tror de som jobbat med honom han kan tillföra... varför vill många se honom på denna oerhört viktiga post?
Tycker det vore... på sin plats...
mer utrymme för sånt.

Vad Jansson står för vet alla... men L-O har ju inte haft uppdraget tidigare...
Tänkte på en sak när jag läste den senaste "pulsen på blivande ordförande"... det är ju kanon om man kan genomföra ett stort arrangemang som Finnkampen, veta vilka man delegerar till och så... göra succé....

En ordförande ska delegera, motivera, leda och ... utvärdera.. enligt mig
Inte sitter styrelseordförande i näringslivet och sätter ihop bildelar... men han ser till att de som gör det... får rätt förutsättningar och befogenheter....
Eller?

Sittande ordförande har fått massor med kritik... men L-O ... får han verkligen en sportslig chans....
Vad får innebandysverige för bild av Tjernkvist?

Lite tunn...  och det måste man skylla distrikten för... de håller mun... Varför?


En tunn blogg... japp...
men det är ... lunch ... snabb lunch.
/Innebandybloggen i Umeå
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Det var det bästa jag har läst på väldigt länge. Du har fattat.

2007-06-07 @ 14:16:13
Postat av: Måste vara anonym

Hej Ingrid!
Jag håller helt med den som skrivit här ovan, skriver som det är, spiken på huvudet. Antingen håller alla Per Jansson om ryggen för att han är från den inre kretsen eller så har utmanaren inte uträttat något.
Varför går inte Kurt Söderström och Urban Karlsson ut och stöttar sin utmanare? Kurt som har kontor i samma lokaler sägs det.
Patrik Eklund på förbundet borde säga sitt, han är tränare i City och borde veta vad L-G går för.
Vill de ha Lars- Gunnar?
Du som är från Skellefteå borde kunna prata för Lars-Gunnar Tjärnkvist även om du inte är upptagen i deras klubb för inbördes beundran.
För att vara tjej är du smart.
(ha ha ha ha ha)
Din sida är viktig för debatter av olika slag.
Det du skrev om damer som gillar damer var insiktsfullt. Fick mig en tankeställare och näsbränna.
Skickar dig e-post vad det lider.
/Måste vara anonym tyvärr
En pekpinne
Du skriver fel namn på utmanaren

2007-06-07 @ 15:10:35
Postat av: Gustavsson Gustafsson

Var rädd om dig, kan väcka anstöt och ge upphov till kritik. I all väl mening
Tycker om att läsa dina krönikor
Hälsar GG

2007-06-07 @ 15:48:40
Postat av: Ingrid i Ume

Till anonym
Tack för din kommentar... Det värsta är att jag inte fattat... *ler*
Vore intressant att höra vad distr. har att säga
Till "Måste vara anonym"
Jag är inte från Skellefteå *ler*, Umeå och Sk-å är olika städer och som jag skrivit tidigare känner jag inte vare sig Jansson eller Tjärnquist.
Varför andra inte "sjunger ut" får stå för dem, vet inte vem som borde öppna munnen, inte jag i alla fall.
Tack för upplysningen om namnet, har rättat det nu
Till Gustavsson
ja ja.. så är det kanske men jag har verkligen inte sågat någon... vill gärna lyssna
Och du... jag skriver inte krönikor *ler*

2007-06-07 @ 21:43:32
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg