->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Vem ska kommentera matcherna nu?

2007-06-13 @ 17:28:04
Grattis alla som velat byta folk i "rutan"... det löste sig utan folkomröstning .... (skojar)
TV 4...
Ska bli kul att se hur de tänkt, känns som VÄRLDENS lyft att få matcher kontinuerligt i TV, den som lobbat för detta ska ha stort beröm... Eftersom Per Jansson har suttit vid makten under denna process är det honom jag gör vågen för.

Bra jobbat!

Tycker att SVT gjort bra ifrån sig när de visat matcher men att få MER tid är guld värt, grattis innebandy Sverige!!!!

OBS! Lova in te sponsorerna att era lag ska synas i TV 4, det låter häftigt men... rätt som det är ser färre TV4 sport än svt 24
Vet att företa känt sig besvikna tidigare... då innebandy skulle visas i SVT men när det kom till kritan var det SVT 24 man var tvungen att ha för att kunna njuta av sin logo på sarg eller tröjor. Bättre lova för lite än för mycket

I Umeå

Inte mycket som händer på innebandyfronten...  blir väl kertschup effekten i höst... 
Nya tränare presenteras, ny förvärv och så....



Skolavslutning för barnen i går... sommarlov...
Känns inte som om det är ledigt... två fotbollcuper på samma helg... den ena ska föräldrarna arbeta på, vad sägs om nattvakt på ett logiment...
Man vet då vad man gör

Hade tänkt åka till stugan och fiska med kidzen men ... idrotten vill annat, är man inte med på träningarna får man inte spela matcher... helt rätt men det känns som om fotbollen äter upp... veckorna med barnen.
Skulle hellre vara i "orten som Gud inte glömde" än att sitta i stan och vara ledig
Undrar varför mina barn inte sitter inne hela dagarna och spelar dataspel *ler*... det gör många.... dataspel kan man ju ta med sig till stugan... men inte fotbollslaget.


Har ont i hela kroppen efter en kväll på spontan idrottsanläggningen ... fotboll med barnen
Passar på medan de vill att man ska vara med ....
Nu är barnen bättre än mig, så sent som förra året hade e inte en chans.... kärring varning
Sprang mer än jag borde, försökte för mycket... träningsvärk gör ONT
Var kass, har sämre kondis än i fjol... mycket sämre
Skulle inte jag träna i våras?
Glömde visst det *ler*


Det spö regnar... önskar att de gjort det i natt istället, då det var världens student party utanför vårt hus, inte lätt att sova ....

Tacksam att jag var en av de som slapp oroa mig för att barnen skulle råka illa ut, dricka sig asberusade och hamna i fyllecell

Hoppas att mina blir lika skötsamma som jag var i tonåren...

Det kan man nog glömma

Alla bloggar tar semester men ... det kan jag inte lova att min gör *ler*


Middag nu.

/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: PG

Trevlig sommar, skriv inget under sommaren är du snäll
Kan inte läsa då jag är bortrest
gona Miss U;r bloggs

2007-06-14 @ 11:16:45
Postat av: Camilla S

Ha ha.. känner igen det där med att försöka hålla samma tempo som barnen.. *orka* Neä... dom har sån energi! Får skaffa wap på telefonen så jag kan läsa blogg under semestern..;)

2007-06-14 @ 19:28:08

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg