->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

huller om buller, Rappel och Jidhe

2007-03-22 @ 22:39:20
I hallen ovanpå allt grus ... två träningsväskor och skolryggsäckar ... blöta handskar, en jacka, mm...
Innebandyn förstör mitt miv *ler*.. det var bättre när de inte sände matcher på TV *lol*, satt och tittade och glömde tjata på kidsen.. kan inte gärna väcka dem nu... röran... min uppgift
Min favvo domare dömde TV matchen... han är så... ja vad ska man säga ...  bullrig "hur kan du tycka att han gör ett bra jobb" frågade XX... kan vi ta det en annan gång? Är så rädd att skriva fel....
Lite slapp i sista perieoden tyckte jag iofs...


I andra höll jag på att smälla av när Rappel flippade ur ...är det var tillåtet att meja ner folk? ... såg det värre ut än det var?
AIK vann... Täby verkade inte bry sig om att AIK gjorde mål efter mål men vaknade plötsligt och det blev spännande
Sista målet kommer att sitta på näthinnan ett tag... så snyggt


Vad betyder Jidhe för svensk innebandy
? Massor massor... varumärket Jidhe...
Skills Jidhe... krönika på Aftonbladet, konf. på var det Stockholm open?...  
Media gillar honom ... och ... han är ... ansiktet utåt, står och gapar när han spelar... JIdhe är kung! "äh, han står bara i slottet och väntar" sa 11 åringen en gång... (en match i Umeå)... 
Jidhe är kung... oftast... Tack vare Jidhe syns sporten...

Det verkar ha varit tredje periodens kväll ... Dalen spottar upp sig...vänder 5-3 till 6-9... kul, ärligt talat... är lite förvånad (förlåt Urban) ... men glad....nu gäller de att vinna resten... fixar dalen det? Wallgren ... måste vara nöjd, han var inblandad i 3 mål
åsså... Gustav the king.. verkar ha haft en bra dag...
Carlbom.. var de inte han som skulle mosas av Storvreta ("hagel" notis på Storvretas hemsida)... oops 4p satt säkert fint

Hämtade 10 åringen på IKSU kl 19, tittade på IKSU träning som jag brukar på torsdagar.. såg stabilt ut *ler*, sa det till Curt när jag gick... hörde han det?
Påminnelse:

IKSU vs Dalen på lördag kl 16.00 på IKSU arena

(Bild med tillhörande text kan ses som en annons )


Till Dalen
Tänker INTE berätta om träningen... ni får RINGA mig om de vill veta... lagar de min bil ska jag berätta *ler*

Himmel vad Elin Nordin har blivit duktig...
Se uuuuupppppppp...

/Innebandybloggen i norr
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: JiHde

Om han nu betyder så mycket kan man kanske tycka att namnet ska vara rätt...

2007-03-26 @ 15:03:18

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg