->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

ja ja ja... det var ett tokigt inlägg

2007-03-11 @ 22:40:22
Tänker inte redigera det så... nu får det stå kvar
D eller H är alls inte lika viktigt som att man gör klass skillnad på Elitserien damer/herrar..
man ska inte skriva inlägg när man har influensa *ler*

Se det som en trend... D före H....

Ser åxå att det finns en hel del ironi i mitt inlägg... om Borgström och hotell rummet, rak kritik mot IKSU och deras ovarsamhet/ nära på icke respekt för en av världens bästa spelare men viktigast av allt... en människa... jo

Min blogg skall aldrig bli ett debatt forum... får men tänka högt?
Står för det som står där...med Kundert  alla dagar i veckan som Packalen skulle ha sagt
Men mitt hjärta är vekt.... hon hade väl kunnat få spela sin sista match för IKSU... ge järnet... tror hon skulle ha gjort det. Undrar hur matchen påverkades av att hon fick sitta icke ombytt på bänken?

Känner mig ganska pigg ikväll... bara 38 grader... men att träffa folk imorgon vore respektlöst... låta andras hälsa komma efter min egen ekonomi, sjuknärvaro suuuuger... hemma imorgon alltså

Himmel vad jag kommer att ha tid att skriva... *ler*...  är för sjuk för att städa *ler*

Dalen möter Storvreta
Får jag någon ompyssling i kväll??? Har tackat nej men nu ångrar jag mig... inte lätt för VP att veta....
Ny vecka imorgon..... om en timme eller så....

Från en innebandyblogg nära dig: Take care!
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Läsare

Tycker inte du ska ha ångest över bloggen, andas med magen som du skulle ha sagt/ Magnus

2007-03-12 @ 01:10:56

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg