->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

på lördag och imorgon

2007-03-20 @ 19:09:47
Täby i Umeå på lördag... träffade en av Citys ledare... på ica... såklart, min ica affär... undrar hur många liter mjölk jag släpat därifrån. Den där tränaren... är alltid ofta på min Ica affär... väldigt ofta *ler*
Typ mycket oftare än mig...
Önskade honom lycka till i all hast, City har gjort en kanon säsong... tacka Ica mannen för det

Täby är ett tufft lag att möta, huuuu

Kvalet ... vem vinner det?

Sätter en slant på Kumla...

Vinner City ska jag bjuda på tårta, bara för att jag sagt att det räcker med två Elitlag i Umeå... har en känsla av att det skulle bli... "tamt" här då... utan att riktigt kunna förklara varför...kanske kan det bli tvärtom... en kick...

Må bästa lag vinna... blir gärna ett gäng tårtor fattigare *ler*

Imorgon


Nåogn idiot flyttade mötet vi skulle haft ikväll till imorgon kl 18.00... tror det skulle bli stora ögon om jag ställde mig upp och gick mitt under mötet.... så gör man inte i det gänget...
Tydligen kan man flytta ett möte hur som helst... för att EN person har "mycket på jobbet just nu"... är så irriterad på egoegoegot som gör så här, inte första gången
Varför slår ingen näven i bordet... har själv för mycket träningsvärk för att orka *ler*...
Nu tror jag träningen får ligga på hyllan igen... har tränat en gång på två månader... det gör ONT överallt


Dalen vs IKSU
Hm... sätter en slant på IKSU,(som alltid) men Dalen kommer att göra allt de förmår och lite till, de spelar på hemma plan och har flyt, en mycket intressant match som jag INTE kan se
IKSU vinner med 8-2... oops ett tips, brukar ju tippa dagen efter match *ler*
Ina gör 4p varav två mål, Martina gör utan ass. det 8:e målet
Mirja gör en GULD match i Dalens mål trots mål skillnaden
Guuuuud vad det låter fånigt när jag skriver sånt här, tips är sånt experter skriver, jag brukar bara lämna in mitt och aldrig berätta om jag förlorat pengar *ler*


Målvakt i Dalen har skrivit ett inlägg jag bara ... gillar PIRJUS blogg handlar inte om enbart innebandy...
gårdagens inlägg präglas av ... filosofi,
Läs där (länk bruten) en innebandyblogg med och av en målis.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Therese Andersson fick tre kurrar i VK, kul för henne och du stolt
Blir man bra om man har en snygg sponsor? Ja-pan ja-pan
Din dagbok är snygg




2007-03-20 @ 23:49:02

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg