->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

så sjuuuuuk

2007-03-11 @ 16:07:41
Kidsen kom hem från Åre i går... normalt sett hade jag bett att få rå om dem idag,,, titta på dem... tänka
De två finaste barnen kom till mig... le inne i mig åt deras berättelser om Åre, titta på deras bilder.... jag orkar inte ...
11 åringen kom hit en stund... hämtade sin nya Krizan mössa som VP och jag köpte förra helgen i Övik... han bubblade om allt möjligt... kände mig hemsk
Orkade inte med mitt eget barn
X:et hade med två Minute Made med morot... underbart
Har sovit hela dagen ... tittar slött på Inter vs Milan och rynkar på näsan åt Zlatan... bara för att... jag ska

Koppen... det ser ut att vara dalen som leder... tyvärr (för dig alltså)... Älvstranden... är lite impad... en målvakt på 17 bast...

Såg att dalens målvakt Mirja och ÖSK:s Limmet ska blogga på ibnytt under slutspelet... det måste jag ta mig tid att läsa... Mirja har fått höra att Målvakterna är de som ser mest av det som händer på plan... fel fel fel... de som sitter på läktaren ser mer *ler*
Igår fick jag inte göra MÅÅÅÅL på Mirja... de var något jippo på stan... alvarligt... skulle inte hända... är bra på skottfinter säger VP... alltid något... kul att hon "bjuder till" ... bra med såna jippon...  

VP erbjöd sig att komma hit ikväll sedan hans barn åkt... orkar jag bli ompysslad? Får se...
Det blir ingen MODO match för mig imorgon... VP får åka med 11 åringen... måste ligga hemma och sova bort febern.... stackars mig.... vet inte när jag var sjuk senast

Hela våren faller i och med att jag är sjuk... allt skulle starta nästa vecka.... pest





Intressanta dam matcher idag?

Engelholm Kumla... mycket står på spel ... Engelholm ser ut att leda....
Jag smyghåller som vanligt på Kumla

Boden Falun... upline om en stund... Falun borde vinna men är de i en formsvacka? De hade en rätt tuff match mot Skellefteå i går... kanske blir det dramatik i Hildurshallen

Läste rätt ofta Sjöstrands blogg på aftonbladet i höstas, hade rätt ofta fler rätt än han på dam matcherna... har helt klart gått plus på tipset .... har inte tippat i helgen

Sjöstrands blogg var rätt trevlig läsning då... hittade igen hans nya blogg
himmel så arg han låter nu mer.... total makeover????
Kan ha fel men... skyller på febern isf.


Noterade att JIK ger AIK en match... coolt.... hade de inte skadade och sjuka...
Unnar JIK en vinst (men den är osannorlik) himmel vilken tung säsong de haft.

/Innebandybloggen
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg