->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

va??? Hjälper Minute Maid

2007-03-12 @ 13:50:19

Kan knappast ha haft den riktiga influensan... känner mig pigg igen
Reklamen på flaskan var alltså inte fel... "stöttar dina goda bakterier".... önskar bara att jag snart får utdelning även för "inre balans" ...
Minute Maid utlovar "stöttar dina goda bakterier och inre balans"...
Hur många ska man dricka? *ler*

Den godaste är bara typ apelsin juice... den andra känns nyttigare med morot och prebiotiska fibrer vad det nu innebär... Dricker sällan näringstillskott och annat som är så inne... men den här är godare än läsk och kostar lika mycket... nice

När alla började dricka Geinomax ... suckade... såklart... men nu... utan Geinomax skulle 11 åringen inte palla sitt schema... slutar 15, tränar 16... på bussen till ishallen tar han sig en Geinomax som mellanmål... före träning... funkar det lika bra tro?
 han har med sig två frukter till skolan... "annars kan jag inte tänka"... Stackars unge vilket slit... han tränar för mycket men som förälder och särskilt som mamma... svårt att säga något... Alla verkar ju tycka att det är ok... det är bara jag som har druckit för lite MInute Maid


För lite Minute Maid....
för lite inre balans....
har fått tre mail och två kommentarer angående inlägget igår... mail och en av kommentarerna är om Kundert... såklart...  fattade sedan jag publicerat inlägget att det kunde bli.... reaktioner men... jag kan ju inte ta bort det...

Så... min upplevelse var att Petra fick sitta på bänken... svar här... hennes eget val... Vem skriver svar här??? Knappast någon som har rätt att teckna lagets ståndpunkt...

Det får vara hur det vill... en artikel om hur hon upplevde sista matchen... tiden i sverige vore kul att läsa... hur än det var med ... varför hon satt på bänken... frågorna skulle ju ha rett ut mina missuppfattningar... typ
På läktaren.... såg det .... ja....
Kom ihåg... jag skrev om min upplevelse....
Så kooooorkad jag är.... klart det där.... kan väcka anstöt.... Mera Minute Maid

Fick mail om att jag kanske borde frisera inlägget... men då tappar man bloggens ide.... man ska inte ändra eller ta bort
I fortsättningen ska jag bara skriva .... ja vad vet man....
Mera Minute Maid till mig

Vem har skrivit svaret?
Vem skriver mail?
Den som skrev att det är bra att jag kapar IKSU och Kundert affären... himmel vad jag älskar laget IKSU, uppskattar Curt och Grubbes jobb.... men.... man behöver ju inte förstå eller tycka om allt... men.... man behöver ju inte skriva allt heller... sorry

Ingen annan har skrivit... inte ens Borgström... det var ju honom jag var lite ironisk om.... han kanske inte läser publikbloggar... tack och lov *ler*

Mera Minute Maid till mig
Om jag är så här pigg ikväll... blir det kvarts final i ÖVIK i em. MODO vs Timrå....

/Innebandybloggen i Umeå Since 05/06

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Jag talar inte för IKSU. Jag formulerade mig bara lite kort. Jag tror inte Petra ville spela, men det skulle vara intressant med en artikel. Om man tackat nej till fortsatt spel skulle man väl inte vilja spela kommande match. Kanske? Artikel om henne skulle vara kul.

2007-03-12 @ 13:58:34
Postat av: innebandy enligt mig

tack för kommentaren du anonyme, nä... jag tyckte det verkade konstigt att någon från lagledningen skulle skriva här anonymt... de är ju vuxna...
Blev förvånad... skönt att det inte var så
Kanske ville hon inte... kanske fick hon inte... vem vet... minns känslan.... så tråkig match för innebandyenligtmig och många andra
Ang artikel om Kundert:
Vem skall skriva den? Du kanske... fler skribenter behövs tycker jag...

2007-03-12 @ 14:10:01
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Anonym

be inte o ursäkt Ingrid, du är kungen ju

2007-03-12 @ 14:44:02
Postat av: Peter

Geinomax vet jag vad det är, men minute maid..? Är det bra mot flunsan? Jag tror jag har den på gång liksom...

2007-03-12 @ 22:26:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/306

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg