->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

V.i.p -snabb blogg för att ....

2007-03-07 @ 23:06:31
Fick höra att jag skriver för mycket om mig själv och mina barn på min blogg...
Va????
Det är ju en dagbok, de allra flesta har ju annat på agendan än just innebandy men den som vill läsa om klubbinneboll kan läsa inlägget som är fem minuter äldre än detta...

Så... nu till min dag *ler*
 

Blev sur när VP väckte mig imorse... ville sova längre ... tyckte klockan var dum....
Hade bett honom att väcka mig... han blev nästan sur han med....

Har köpt myr medlel till källaren... det är MYROR hemma hos mig,(intresseklubben antecknar)  varit på Beijers och köpt en innerdörr, karm och foder som måste upp den här veckan... har jag stavar Beijers fel så kolla in Dalens hemsida... tror säkert mr pappa Bodén har fixat så att de stöttar dem... han är nämligen skilful på det där med att hitta sponsorer... skills pappa Bodén som heter något annat men säkert vill nämnas vid sitt rätta namn... i fredags höll han föredrag och prtatde FEM minuter av 20 om sig själv... Men nu var jag väl elak... han läser säkert inte sånt här trams... tror någon kan förklara för honom att... jag är en ... snäll ångvält med konstig humor

Något mer viktigt?

Redovisat momsen... någon som kan skicka hit lite mer kvitton???? *lol*
Förbertt en anförande som blir askasst... ojat mig över min XXXX som inte är uppdaterat men ids inte snlita någon flaschig byrå.... tar bort den och gör en ny... en sån jag kan sköta själv
Tjänat några pengar? Nej... men gjort det tråkiga innan ... typ
Tittat mig själv i spegeln och... hade jag haft ett lakan... hade det hamnat över spegeln.

/Ingrid på Innebandybloggen:)
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Mange S

Det här var inte vad jag väntade mig, länk från Dalen hemsida
En underbar blogg, uppkäftig, givande, tänkvärd
Har läst alla inlägg, du är ett fynd
Alla borde ha fans som skriver

2007-03-08 @ 01:54:48
Postat av: innebandy enligt mig

Fynd??? *ler*
Hörde att Dalen länkat hit, klart jag håller på Dalen men kan knappast räknas som ett fan:s... så länge #3 spelar i IKSU tillhör mitt hjärta det laget

På herrsidan... solklart ett Dalen fans *ler*/Ingrid

2007-03-08 @ 08:33:02
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg